>
you're reading...
Antisemitizm, Antisiyonizm

İstanbul’da İsrail Konsolosluğu önünde Hizbullah Yahudilere meydan okudu: “Hamas, burada Siyonistler nerede!”

Türk Hizbullahı: Kudüs, İsraile mezar olacak

Türk Hizbullahı: Kudüs, İsrail'e mezar olacak

Türk Hizbullahı’nın İstanbul 4. Levent’te İsrail Konsolosluğu önünde gerçekleştirdiği;
“İsrail Konsolosluğunu Kapatma” eylemi, gece saat 22:30′da başladı ve Milli Görüş’ün gençlik kolu “Anadolu Gençlik Derneği”nin gövde gösterisiyle devam etti.
Aksa’ya Saldırı, İslam’a saldırıdır“, “Aksa’da yangın 40 yıldır devam ediyor“, yazılı pankartların bulunduğu gösteride Filistin, Hamas, İslami Cihad, Hizbullah, Anadolu Gençlik Derneği (Milli Görüş) bayrakları taşınarak İsrail bayrakları ateşe verildi. Protesto gösterisinde Şeyh Ahmed Yasin, Abdulaziz Rantisi, Fethi Şikaki ve İmad Muğniye Halid Meşal, İsmail Heniyye ve Seyyid Hasan Nasrullah gibi terör örgütleri liderlerinin posterleri ile “Canımız Kanımız Feda Olsun Aksa’ya” yazılı döviz taşındı.
Sık sık tekbir getiren protesto gösterisinde “Canımız kanımız feda olsun Aksa’ya“, “Kahrolsun Siyonist İsrail”, “Mescid-i Aksa onurumuzdur”, “Siyonist İsrail, Filistin’den defol“, “Yaşasın Aksa direnişimiz“, “Müslüman uyuma ilk kıblene sahip çık“, “Oluk oluk kan aksa Kurtulacak el Aksa“, “Hamas’a selam direnişe devam“, “Muhammed’in ordusu, Siyonizmin korkusu“, “Yaşasın Filistin direnişimiz“, “Hepimiz Aksa’nın askerleriyiz“, “Şehadet zafere giden yoldur“, “Ya şehadet ya zafer Allah’u Ekber“, “Kudüs, İsrail’e mezar olacak”, “Cenk cihad şehadet“, “Siyonist elçilik kapatılsın“, “Terörist konsolos İstanbul’dan defol“, “Hamas, burada Siyonistler nerede?“, “Siyonist İsrail hesap verecek“,  sloganları atıldı.

Tartışma

30 Yanıt to “İstanbul’da İsrail Konsolosluğu önünde Hizbullah Yahudilere meydan okudu: “Hamas, burada Siyonistler nerede!””

  1. Tr de ki genc kardeslerime !

    Hala okuma yazmaniz yok mu ? Duvardaki yaziyi okuyamiyormusunuz ? Cekin gidin caninizi malinizi kurtarin. Nereye giderseniz gidin ama gidin.

    akliniz varsa gidin ! gec olmadan gidin !

    Posted by erroll | 26 Ekim 2009, 12:39 pm
    • oturdugun yerden atıp tutmak kolay erol bey sen olsaydın hemen aliya yaparmıydın.acaba.

      Posted by beto | 26 Ekim 2009, 2:22 pm
      • Sevgili Beto,

        Eger oturup birkac gun ikinci dunya harbinden evvel Almanyanin yahudileri tarihini okursan, mutlaka inananacaksin gitmenin gerekli olduguna. Oradaki yahudiler en sadik, en milliyetci ve Almanyayi en cok seven ve bayragi icin canini verecek olan yahudilerin aci sonunu OKU- anlayacaksin demek istediklerimizi. Hic bir sey zor degil senin hayatin ve cocuklarinin gelecegi ve hayati soz konusu olmussa. Mal, mulk , ev, mobilya degersiz senin hur yasamanin yaninda. Hayir yok o ulkede , bunu anlamayacak kadar kor olmak gerekmez artik.

        Posted by Betty | 11 Kasım 2009, 5:41 pm
    • EY İSRAİL KASEM OLSUN ALLAH’A ÖLDÜRÜLEN MAZLUMLARIN HESABINI SORACAĞIZ.

      Posted by cenk cihad | 26 Ekim 2009, 4:28 pm
  2. Erzurumda talebeler TÜRK BAYRAKLARİLE PKK yi Protesto yürüyüşü
    yapmak istediler. MÜSAADE EDİLMEDİ……

    Hamas-Hizbullah -Filistin-Şeriat bayraklarile BAL gibi gösteri yapılır, ve
    İsrail Bayrakları alenen yakılır ve buna da müsaade edilir.

    Anamı düzen KADI. Ben kime şikayet edeyim.?????

    Erroll kardeşimiz yalnız 2 ayet okudu. YETMEZ, diğer ayetleri de
    bizlere bildirsin ki ” belki” gözümüz açılır!!!!!!!!!!!!

    Daha çoooook böyle gösteriler olacak, maalesef.

    Dilerim ki – Türk Bayrağı haricindeki- bu tip gösteriler BUMERANG
    etkisi göstermesin. Gösteriye müsaade edenlere ithaf olunur.

    Esen kalin.

    Aziz

    Posted by Aziz Pinassi | 26 Ekim 2009, 12:47 pm
  3. Merak ediyorum, Aglama Duvari ve altinda bulunan sinagoglar, Hamas veya Hizb.çilarin egemenliginde olsaydi, halen ayakta kalabilir miydi? Oysa Harem-ül Şerif’i savunmak için İsrail askerleri radikallere karşı savaş veriyor.
    4.cü Levent’te toplananlar ise sadece bağırıp, Israil Bayrağı yakmayı bilirler. İsrail’in sabrı tükenip, “öössstttt” dediği zaman da, tabanları yağlayıp kaçarlar. Sonra da duygu sömürüsü yaparlar!
    Menteş

    Posted by Mentes Azuz | 26 Ekim 2009, 1:57 pm
    • Mescidi Aksa islam ümmetinindir. İman eden tüm müslümanların savunması gerekli orayı yahudi katilleri tüm dunya tanıyor bırak artık ağlayan katili oynamayı gerçek yüzünüzüne aşina bu dünya…

      hadi mescidi aksada namaz kılıp yahudi kökten dincilerin oraya girmesini istemeyenler terör olsun ya gazze ya sabra satilla
      ya cenin… nasıl bir anlayıştır bu kim terör değil sizden başka bu dünyada

      Posted by cenk cihad | 26 Ekim 2009, 5:50 pm
      • Sayın Cenk bey…Altın kubbeli camii’nin İslam alemi için ne kadar kutsal olduğu yadsınamaz bir gerçek…İsrail’li hukumetlerin orayı olduğu gibi tutmak için çabaladığına adım gibi eminim.her yahudi oranın camii olarak kalması taraftarıdır..her ülkede aşırılar vardır..benim şahsi düsturum beşyüz küsür yıldır Türkiyede yaşayan bir Yahudi olarak..kutsal mekanların inşa edildiği gibi kalmasıdır…yani Camii olarak inşa edildiyse camii kalmalı…kilise ise kilise kalmalı..fakat size önemli bir örnek olarak Ayasofya’yı araştırmanızı naçizane öneririm…Ben bir Yahudi oarak El-Aksa’da bir baskı olduğunu düşünmüyorum…düşünün bir kere Aya Sofia diye bir camii adı olabilirmi..? Fakat Atatürk burada insanüstü zekasını göstermiş vede orayı ne camii nede kilise yapmıştır..Literatürde Ayasofya müzesi olarak anılmaktadır…Ben ne hıristiyanım nede müslüman İstanbul fethedildiğinde padişah herkese din özgürlüğünü sağlamıştı…Ayasofyada kilise olduğu zamandaki resimler ortaya çıkarılmaya başlandı…yani orası bir kilise olarak inşa edilmişti…yorumu sizlere bırakıyorum..Ben şahsen El-Aksa nın aynen kalmasını şiddetle destekliyorum..sayın başbakanımız özel bir ekip gönderip inceletmiştir ama sonuç iyi olduğu için açıklama yapmamıştır…
        saygılarımla efendim…..

        Posted by cako sevilya | 14 Şubat 2010, 4:39 pm
  4. Neden boyle gosteriler Izmir’de olmuyorda, Istanbul ve Ankara’da oluyor? (Izmir’de Israil Konsoloslugu yok ancak genel anlamda bakalim.)

    Benim onerim su’dur Izmir halkina: Izmir Turkiye’den bir an once ayrilmali ve butun laik, gayri-muslim unsurlar Izmir’e gelmeli. Butun seriatci unsurlar ise Izmir’den sinirdisi edilmeli.

    Dunyanin hicbiryerinde olmayan ozgurlukcu yasalar ile Izmir , dunyanin en zengin, modern ve kulturlu Sehir-Ulkesi haline getirilebilir. Izmir kendi basina ulke haline geldiginde, serbest bolge ilan edilerek, ekonomik acidan cok rahatlar ve fiyatlar duser, aynen 1620 den sonraki kapitulasyonlardaki gibi Izmir Avrupanin en buyuk ticaret merkezlerinden biri haline gelebilir.

    Madem Turkiye Yahudilere ve laiklere dusmanlik ediyor, Izmirliler kendilerine korumak icin boyle bir hakka sahiptirler.

    Posted by Tolga Yetis | 26 Ekim 2009, 2:05 pm
  5. bende eroll den yanayım gidin ne işiniz var burda yeterince hainlik yaptınız bu memlekete PKK da sizin eseriniz kuzey ırakta yapılanıyosunuz memelekete saldırmak için sanmayın ki bu memleketin evlatları yaptıklarınızdan habersiz.
    Mentess azuz klasık bi yahudisin korkak ve tırsak vede yalancı tarihden habersiz zaten bizim yönetimimizdeydi .

    bide biz leventi sevdik her zaman gelecez levente ….ama sizin halkın
    tepkisini koymasına bile tahammülünüz yok…. tabi alışmışsınız İsrailde gariban filistinlileri ezmeye …. ama unutmayın burası Türkiye….burdan gariban edebiyatı yaparak güvenlik kuvvvetlerini etki altına almaya çalışmayın yemezler…..biz sizi tanıyoruzz bakalım ne kadar pislikleriniz dökülecek ortaya…..

    Posted by ayhan altıntaş | 28 Ekim 2009, 9:05 pm
    • Ne yazık ki bu safsataları yedirecek kitle bulabiliyorsun.
      Sustukça tepemize çıkıyorsun. Yetti gayrı.
      Ben bu memlekette askerlik yaptım. Sen kimi kimin ülkesinden kovuyorsun ?
      Sen (yaptıysan) yaptığın askerlikle vatan borcu öderken, benim Amasyanın Cercürümündeki 20 aylık askerliğim tuvalet ücreti miydi ?
      Aklıselim düşün desem korkak diyeceksin. Ağzını topla desem küstah diyeceksin. Ben yinede içimden geçeni söyleyeyim. Haddini bil.
      Sen kimliğime saldıracaksın bende susacağım öyle mi ?
      İşte asıl bunu yemezler. Aslı astarı olmayan iftiraları kamuoyuna dayatmayı meslek edindiğine göre birilerinin uşağı olduğun izlenimi veriyorsun.
      Bir zamanlar Balkan ülkeleri, Afrikanın kuzey ülkeleri, orta asya ülkeleri ve Arabistan yarımadası falan da Osmanlı hakimiyetindeydi.
      Eee ? Onlara da savaş naraları atacak mısın ? Kerameti kendinden menkul bu ucuz populizm numaraları bayatladı artık.
      Yahudi=Hain diyerek damarıma dokundun. Hiç hoşlanmadım. Şerefli her insan gibi iftirana cevap veriyorum. Yahudilik ve şeref kelimesini aynı satırda görmeye tahammülün olacak mı ?
      Geçmişte olduğu gibi bugün de, 500 yıl önce bize kucak açmış memlekete dünya durdukça gönül borcum baki. Ne yapalım ki iliklerine kadar antisemit olduğun için bunu hep inkar ediyor hain yaftası yapıştırıyorsun. Ne yaptım da hain oldum söylesene, bir örnek versene ?
      Ne zaman devlete karşı bir teşekkül kurdum ? Ne zaman devlete karşı bir oluşumun içinde oldum ? Örnek veremezsen müfterisin.
      Ve bir tek şey biliyorum ki ;
      Ne Almanların geçmişte yaptığı gibi kolumu numaralayabileceksin.
      Ne de ceketime sarı yıldız taktırabileceksin.
      Hadi pazar ola.

      Posted by Srulik | 11 Kasım 2009, 8:15 pm
    • biz 3000 yıldan beridir burdayız biz canakkaledede anafartalardada vardık ve hep olacaz cünkü yaratılmış hic bir ırk bu vatanı bizim kadar sevemez ve ugrunda ölemez dün öldüğümüz gibi bugunde ölmeye hazırız

      Posted by zülkif deniz | 6 Aralık 2009, 3:14 pm
  6. EFENDİLER !!!!!

    Burası TC. Hamas’ın Gazze’si degil.Hizbullahın da değil.

    TC Vatandaşı isen ve de “izinli” bir gösteri yapacaksan,amenna.
    Ancak yalnız Türk Bayraklarile gösteri yapabilirsin.
    Gösteride ne işleri var – FİLİSTİN-HAMAS-HIZBULLAH vede ŞERİAT
    bayraklarının?? Pankart asmaya vede Kahrolsun demeye de hakkın var, ancak halen DOST bir Ülkenin bayrağını,SEN bir TÜRK olarak
    yakmaman lazım.

    Erroll’den de yana olabilirsin. Menteş’ten nefret edebilirsin. Ancak
    “GİDİN BURADAN YETERİNCE HAİNLİK YAPTINIZ demeye de HİÇ
    HAKKIN YOK. Hainlik yapmış olsak TC Devletinin kanunları yakamıza yapışır ve gereken cezayı verir. Hainliyi neden delillerile Savcılığa
    ihbar etmiyorsun??? Kim seni dolduruşa getirmişse git ona ve Devletimize nasıl hainlik yaptığımızı sor ve buraya da bildir ki biz de
    aramızdaki “hainleri” ayıklıyalım.

    Savaşlarda yalnız TEK taraftan asker ve sivil ölmez. İkide birde, BEBELER-ÇOCUKLAR ve KADINLAR öldürülüyor diye etrafı karıştırmayın. Karşı tarafta da asker-bebe-çocuk-kadın VEDE erkek
    ölüyor.
    Takatımızı gücümüzü devamlı bir BARIŞ için harcıyalım.
    Gerisi lagaluga ve fasafiso.

    Saygile.
    Aziz

    Posted by Aziz Pinassi | 28 Ekim 2009, 9:36 pm
  7. aziz pinnassi ye

    Oradaki halk senden daha fazla ülkesini düşünüyor. İsraille sürdürülen siyaset devam ederse burasıda kuduse dönecek sokaklarımızda bu görüntüleri göreceğiz. Sütcü imamın nene hatunun kanları ile kurulan bu ülkede yahudilere ve uşaklarına at oynattırmayız. Kurtuluş savaşında kaç yahudi vardı da bu kadar savunuyorsun onları Allah tan kork bu memleket bizim israil amerika defol

    Posted by cenk cihad | 11 Kasım 2009, 12:24 pm
  8. bu eyleme katılan müslümanlar her gayri müslümi hedef almıyor. Bizim hedefimiz israil ve amerika gibi zalimlerdir. Müslüman olduğunu söylese de bizim için değişen bir durum yok uşaklar için.
    bu memlekette uşak ve işbirlikçilere karşıdır isyanlarımız.

    Posted by cenk cihad | 20 Kasım 2009, 2:45 pm
  9. cenk bu kadar nefret ettıgın ısraıl ve amerıka tr de neler yapıyor ?? anlatsana bızlerede … acaba senın sectıgın basbakan ve cumhurbaskanı bunlara dur dıyemıyor mu kı sız sokaklara dokuluyorsunuz ??
    bu bahsettıgın uşaklarin başi senın sectıklerin olabılır mı acaba??
    ne dersin ??
    bir düşün istersen ..
    bidaha kine uşak olmayacakları secsen daha kolay olmayacak mı ..
    yada sen partı kur sana oy verelım ..

    Posted by maydanoz | 20 Kasım 2009, 6:25 pm
  10. Cihad- ismin gibi cihad yapmak istiyorsun herhalde dunyada, yahudileri ortadan kaldirmak maksadin.

    Turkiyede kalmadi yahudilerden baska gayri muslumanlar, attiniz, oldurdunuz, surgune yolladiniz. Kala kala bir avuc yahudi kaldi sizin Turkiyede, onlarida fazla KI….battigi icin ortadan kaldirmak istiyorsunuz. Zaten baska yonlerde hic bir marifetiniz yok, nefret etmekte ve insanlari oldurmekte birincisiniz. Sanli tarihiniz kusuyor bu gercekleri her seferinde. Sonra ne olacak, Israel, Yahudiler bittikten sonra, kime sira gelecek, malumya gayri muslumanlar artik olmayacak Turkiyede…Bu sefer kimlere usak ve isbirlikci ismini takacaksiniz?

    Posted by Betty | 21 Kasım 2009, 4:27 am
  11. yaratılmış her insan savunmagüdüne sahiptir bügün dünyanın her tarafından israile karşı saldırılar var hata bazı devlet adamları halkı israile karşı kişkırtmakta ve bunun fininsal kaynagını saglamakta israilde her devlet g,ibi kendini koruma güdüsüne sahiptir cok görmemek lazı.

    Posted by zülkif deniz | 6 Aralık 2009, 3:02 pm
  12. erdogana göre insan önce türk olmalı sonra müslüman olmalı her seferinde israili, eleştirmekte madem sözkonusu insan hakları ise neden el beşiri ahmedinecadı kucaklamaya calişiyo kucaklıyo anlamak zor

    Posted by zülkif deniz | 6 Aralık 2009, 3:06 pm
  13. Betti’ye katılıyorum. Bakın şu anki müslüman bildiginiz gayri müslimler ortada cirit atıyor.sizin müslüman dediğiniz Iran günde 5 tane kürdü asıyor hiç izliyor musunuz televizyonu? Ha belki türk medyası vermiyordur ama siz internetlerde rahatlıkla görebilirsiniz. Onların arkasında agıt yakanların ne dediklerini anlayan varsa belki buraya bi iki satır yazarak ne demek istediğimi bilir. Türkiye’nin iç sorunlarına kalkıp İSRAEL VE ABD EYİ KARIŞTIRMAYIN. Bu şu anlama geliyor arkadaşlar kendi evinizin sorunlarını kalkıp komşularınıza anlatmayın YAŞASIN HALKLARIN KARDEŞLİĞİ

    Posted by tovah | 19 Aralık 2009, 3:23 pm
  14. Bir alay ümmetçiye yanıt vermedim, çünkü değmez zavallı insanlar. Onlar zaten birbirlerini (Irak’ta, Iran’da, Yemen’de, Filistin’de v.s) bitiriyorlar. israil’in elini kirletmesine gerek yok. Ancak 3000 yıldır Türkiye ve Anadolu’da olduğunu iddia eden Zulküf, önce DNA’sını kontrol ettirsin de sonra konusşun. Müslüman oldun da Türk mü kesildin başımıza Osmanlı’nın getirdiği esirlerin torunu?
    Menteş Azuz / İsrail
    Hem Osmanlı/Türk, hem de Siyonist (inadına)
    Hiç değilse atalarım belli, bazıları gibi komplekse girmeme gerek yok.

    Posted by Mentes Azuz | 26 Aralık 2009, 3:06 pm
  15. bu haberi yapan tam bir kafirmiş bee o insanlara nasıl terör örgütü lideri diyor ya onlar hamas filistin kurucuları onlar ananımızın bacımızın namusu için savasıyorlar islma için savasıyorlar

    Posted by ahmed yasin | 26 Mart 2010, 12:03 am
  16. Yassa Ahmed Yasin. Kis uykundan uyandin mi?. Savasi gitsinler Gazze’de yapsinlar, Istanbul’un gobeginde isleri ne?. Mine

    Posted by Mine Gomez | 26 Mart 2010, 11:05 pm
  17. yahu arkadaşlar bu nasıl bir tartışmadır. Bu nasıl bir münazara nasıl bir iletişim tekniğidir.

    Birisi kalkmış izmiri vatandan ayırmaya kalkmış diğeri antisemitizmle anti siyonizmi karıştırmış
    diğeri kalkmış tüm yahudilere hain yaftasında bulunmuş.

    şuan amerikada yaşayan ve halen görüştüğüm musevi bir abim var. İsmi O. Behar

    kendisi her zaman şunu derdi
    nurullah zalimin ırkı dini milleti olmaz zalim zalimdir.

    İsraildeki aşırı unsurların yaptıklarını ve bunun çoğu zaman devlet politikası olarak dışarıya yansımasını tasvip etmek mümkün değil.

    Lakin ülkemizde yaşayan musevi kardeşlerimize hain yaftasını yapıştırmakta akılkarı bir iş değil.

    Buradaki Dindaşlarıma sesleniyorum

    Arkadaşlar bir müslüman olarak siyonizme karşı durmayı tüm musevileri karalamakla başaracağınızı sanmayın ki bu bizlerin kendi akaidimiz ile çelişir.

    İsrailin yaptıklarını tasvip etmeyen bir çok musevi olduğunuda unutmayın.

    Kötü insanlar bizim ülkemizdede mevcut israildede mevcut. Şunu unutmayın ki siyonizmin en büyük mağdurları her kesimden önce musevilerdir.

    Ve siz musevi kardeşlerim. Binlerce yıllık vatan özleminizi dindirdiğiniz devletiniz İsrail çok büyük ve tehlikeli bir oyun oynuyor. Kendi sonunu getirebilecek bir oyun. Lütfen bunu iyi düşünün ve İsrailin Bekasını nasıl sağlıyabileceğinizi tekrar gözden geçirin. Gelinen konjönktürde bu mümkün görünmüyor tabiki kısa süre içinde kalıcı ve adil bir barış sağlanmazsa

    Son olarak altın kubbeli cami diyen arkadaşım Orası mescidi aksa değik Kubbetüs sahra’ dır ve mescidi aksanın hemen yanında bulunmaktadır. Yıllar yılı israilin yaptığı propagandalarla insanlara mescidi aksanın yerini unutturmaya çalıştınız.

    İsrailin amacı mescidi aksayı korumak değil yıkmaktırki Hz süleymanın mabedini inşa edebilsin.

    Dinlerseniz eğer bir dost tavsiyesi mescidi aksa yıkıldığı gün inanın bana barış yanlısı olan ben dahi oraya savaşmaya gideceğim ki buna milyonlarca müslümanda dahil.

    2.dünya savaşında yaşanan olay katliamdan ziyade yahudi tehciriydiki amaç israilde kurulacak bir israil devletini oluşturmak için gerekli halkı sağlamaktı. sonuçtada başarılı olundu.

    Ve size şunu söylüyorum Eğer mescidi aksa yıkılırsa inanın bana çok vahşi ve acımasız bir şekilde gerçek katliamın ne olduğunu öğreneceksiniz.

    Talmut’ta geçiyor ya; insanlar ve konuşabilen hayvanlar diyeki sizin aşırı uçlardaki musevileriniz ve siyonist düşünceye sahip liderlerinizin buna inanıyorlar

    kibrinizin bizi küçük görmeye ihtarlarımızı dikkate almıyacağınızı bile bile sizlere uyarıda bulunmak istedim. Bir insan olarak

    Umarım o mescide aksa hiç bir zaman yıkılmaz eğerki yıkılırsa; Size duyacağımız öfke ve kinden dolayı o gün musevi veya siyonist gibi bir ayrıma tabi tutulacağınızı hiç sanmıyorum.

    umarım o gün hiç bir zaman gelmez ve bizler hep kardeş olarak kalırız

    Posted by nurullah | 28 Mart 2010, 10:22 pm
  18. Nurullah, neden gitmiyon Gazaya simdi savasmaya, arap gardaslarin cok sevinecektir. El Aksa dedigin cami yikilmayacak, olsa olsa yanina bir Sinagog yaparlar, yoksa gardas gardas yasamak istemiyonmu?

    Yahudiler hic bir zaman yikmadi, her zaman kutsal yerleri oldugu gibi korudular. Sizin muslumanlarin huyudur o, kiliseyi cami yapmak (Ayasofya…), veya El Aksayi yahudilerin mabeditinin ustune insaa etmek, Turkiyedeki sinagoglari yikmak ve ustune caddeler insaa etmek. Ne oldu, unuttunmu sizin gardaslarin yaptiklarini?

    Senin gibilerini cok isittik, ama hala goremedik Gazada, bir zahmet ugra, gor bakalim nasil savas yapilir Israelli askerlerle. Anana soyle, hakkini helal etsin, ve fazla aglamasin.

    Sen hangi kustahlikla tehdit ediyorsun turk yahudilerini ? Git savasa, gorelim kahramanligini.

    Betty

    Posted by Betty | 28 Mart 2010, 10:48 pm

Yorum yapın

Fill in your details below or click an icon to log in:

Gravatar
WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

KeHaber Arşiv

Ekim 2009
Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
« Eyl   Kas »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Flickr Photos

Hope

Mono Lake Panorama

ARTIC WOLF  -  LOUP ARCTIQUE

More Photos
wordpress analytics
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 39 other followers