>
you're reading...
Ajans

İstanbul 4.Levent’te Türk Hizbullah ve Haması’nın kışkırtmaları devam ediyor

Gövde gösterisinde Dişe diş kana kana intikam intikam sloganı atıldı

Gövde gösterisinde Dişe Diş Kana kan İntikam İntikam sloganı atıldı

İstanbul 4.Levent’te İsrail Konsolosluğu önünde Türk Hizbullah ve Haması’nın kışkırtmaları, intikam çağrıları güvenlik kuvvetlerinin göz yumması ile devam ediyor. Milli Görüş [ Müslüman Kardeşler / Hamas idelojisi] ve Türk Hizbullahı’nın 4. Levent Metro istasyonu önünde yaptığı son gövde gösterisinde yaptığı konuşmasında “Mescid-i Aksa’da meydana gelen olaylara karşı, sessiz kalan Arap ve Müslüman liderleri” eleştiren Ahmet Ağırakça “Ya İslam dünyasının başından çekilip gidin. Biz problemlerimizi çözmesini, Mescid-i Aksa’ya sahip çıkmasını biliriz. Aksi takdirde siz tahtlarınızın altında geberip giderken İslami hareketin liderleri, bu ümmetin önderleri olacaktır” dedi.
İslami odaklı İHH Vakfı Genel Başkanı Bülent Yıldırım; “İsrail Başkonsolosu şu an arkamda bulunan konsolosluk binasından bizleri izliyor. Ona dönerek sesleniyorum: Siz kadınları ve çocukları öldürmeyi iyi bilirsiniz ama biz sizden korkmuyoruz. Boşuna uğraşmayın ve yaptığınız katliamları meşru göstermeye çalışmayın. Siz katilsiniz ve bu konsolosluk kapatılacak. Konya Askeri Tatbikattan İsrail’in çıkarılmasını memnuniyetle karşılıyoruz. Ama bu yetmez“, açıklamasını yaptı ve Erdoğan’ı daha da sertleşmeye çeğırdı.
“Siyonist elçilik kapatılsın”, “Dişe diş kana kana intikam intikam”, “Emperyalizm yenilecek İslami direniş kazanacak”, “Hepimiz Hamas’ın askerleriyiz”, sloganlarının atıldığı gövde gösterisi sırasında Hamas, Hizbullah ve İslami Cihad terör örgütlerinin bayrakları dalgalandırıldı, İsrail bayrakları yakıldı.

Reklamlar

Tartışma

14 thoughts on “İstanbul 4.Levent’te Türk Hizbullah ve Haması’nın kışkırtmaları devam ediyor

  1. Osmanlı bahsettiğiniz gibi öyle adalet islam özgürlük ülkesi falan olmadı hiç bir zaman. Devlet demek güç demek ve çıkar demektir. Osmanlı işgal etti, adaletsizlik de yaptıysa suçludur muhakkak. İslamda 5 şeyin emniyetini sağlamak müslümanlara farzdır. Bunlar: can, mal, din, nesil ve akıl emniyetidir. Bir müslüman ülkesinde yaşayan hristiyan ve yahudilerin bu 5 hakkını korumak, bu konuda onları emniyet üzere kılmak zorundadır. Yoksa zulüm işlemiş olur ve ahirette hesabını verir. Bu hakları korumayıp zulmeden dünyanın en iyi müslümanı olsa, Fatih Sultan Muhammed bile olsa hesabını verir. Bu konuda bir ayrılık olmaz. Fakat HAMAS’ın roketleriyle bir sende öldürdüğü 2 israilliye karşılık olarak 300’ü çocuk 1500 insanın öldürülmesi hiç bir adaletle bağdaşamaz. Bu zulmün ta kendisidir. Bu aşamda Hamas yaptığı şeylerden mesuldür. Eyvallah. Lakin İsrail’in yaptıklarıyla kıyaslanırsa bu devede kulağın tüyü kalacaktır. Müslüman kimseyi düşman edinmez. Ta ki o kişi dinine savaş açıp kendisini yurdundan sürmedikçe. BU şartlarda savaşmak zorundadır. İsrail müslümanlara zulmetmeyi bıraktığı gün islam alemi İsraile bu tepkiyi vermekten vazgeçecektir. Sizler yahudiler olarak bu işi engelemezseniz, sizin de sorumluluğunuz bu işte büyük olacaktır. Hepimiz BİR olan Allah’a inanıyoruz. Ahirete inanıyoruz. Üzerinize düşeni yapın ve zulmü engelleyin.
    Bir müslüman!

    Posted by erkam | 31 Ekim 2009, 7:54 pm
  2. Sayın AHMET ALTINTAŞ – Selam

    FETİH YÖNETİMİN EL DEĞİŞTİRMESİDİR diyorsunuz.

    Hangi Ülke Halkı : EY OSMANLI YETİŞ, Kurtar bizi bu Yönetimden

    demiştir.??? HİÇ BİRİ.

    Osmanlı Ordusu vede Bahriyesi en kuvvetli olduğu zamanlarda, yürümüş ve girmiş (işgal demiyeyim) ve almış, girmiş ve almış
    taaaa ki uçkuruna sahip olamayıp zayıflayınca, kuvvetlenen taraf
    Osmanlıyı yenmiş ve geri almış ve yenmiş ve geri almış.

    Osmanlıyı Ortadoğuda mağlup eden INGLIZLER vede Türklerin
    sırtına HANÇER saplayan, oranın Arapları olduklarını bilmiyormusunuz ki, hemen Yahudileri suçluyorsunuz???

    Evet, İspanyadaki Yahudileri, 2.ci Bayezit Osmanlı Topraklarına
    getirtti – Allah razı olsun ki olmuştur- acaba neden aynı daveti
    aynı zulumla kıvranan Müslümanlara vermedi????

    Ispanyol Yahudileri Osmanlıya hangi teknolojileri getirdi??
    Bilmiyorsanız biraz Tarih okuyun.

    Ayrıca Osmanlının ( yani bugünkü Türkiye haritasında) burada
    Yönetime!!!! el koymadan evvel de Yahudilerin yaşadığını da mı
    bilmiyorsunuz?? Osmanlıdan evvel bütün Balkanlarda-Ortadoğuda-
    Kafkaslarda- Yahudilerin yaşadığını da mı bilmiyorsunuz???

    Öğrenmenin yaşı yoktur. Hepimize lazım.

    Yahudiler Osmanlı İdaresinde ” tebaa” idiler ve Atatürk Türkiyesinde
    ve TC Anayasası mucibi, TC VATANDAŞI olarak istiyerek kabul gördük ve bunu hiç unutmadığımız gibi, her sene olduğu gibi YARIN
    29 Ekim de de Cumhuriyetin 86.cı yılını her Türk gibi biz de
    kutluyacağız. En az sizler kadar Türkiye de bizlerin Vatanıdır ve onu
    seviyoruz. Her 10 Kasım da da Atatürkü sevgi ve rahmetle anacağız.

    Saygılarımla.

    Aziz

    Posted by Aziz Pinassi | 28 Ekim 2009, 10:00 pm
    • DEVLET LE ŞAHISLARI BİLEREK KARIŞTIRIYORSUNUZ.. BEN FERD İN HAKLARINI SAVUNUYORUM.. SİZ İŞGAL ZAFER VS ADI ALTINDA DEVLETLERİ YENEBİLİRSİNİZ..OSMANLI YI NE TÜR OYUNLARLA İNGİLİZ ELİYLE YENDİNİZ.. HERKES TABİYETİNİ YAPAT KIŞ KIŞLIĞINI KUŞ KUŞLUĞUNU YAPAR.. OSMANLI ÖNLEMLERİNİ TAM ALAMADIĞI İÇİN YIKILDI.. SİZ FİLİSTİNE İŞGALCİ OLARAK GİTTİĞİNİZDE İSTANBULDAKİ EVİNİZİ MALINIZI GASBETSEK NORMAL Mİ.. 6-7 EYLÜL O ZAMAN NORMAL Bİ OLAY.. FİLİSTİNDE YAŞAYAN BİRİ DEDESİNDEN KALAN TARLAYI EVİ MALI NEDEN SİZE SEVEREK VERSİN Kİ TAPUSU ELİNDE OLAN Bİ YERİ SİZ ZORLA ALIRSANIZ ORAYI EKMESİNE İZİN VERMEYİP İŞGALE GELENLERE EV YAPARSANIZ O KİŞİ DE MALINI ALMAK İÇİN DEDESİNİN TARLASINA TOHUM ATAMIYORSA SALDIRIR.. GELİP SİZİN EVİNİZİ YARISINA ZORLA Bİ AİLE YERLEŞTİRSİNLER DE BAKIN BAKIYIM NELER YAPIYORSUNUZ.. MUTFAGA VC YE GİTMENİZİ ENGELLESİN SİZ O GELEN İŞGALCİ AİLENİN ÇOLUĞUNA ÇOCUGUNA TAVUGUNA CÜCÜĞÜNE SEVGİ GÖSTEREBİLİR MİSİNİZ.. EV SAHİBİ 3 AY KİRAYI ÖDEMEDİ DİYE SEVE SEVE EVİNİ VERDİĞİ KİŞİYİ GAZABLA SOKAĞA ATIYOR.. YANİ SAPLA SAMANI KARIŞTIRMAYA ÇALIŞMAYIN.. DEVLETLER DEĞİŞEBİLİR AMA MÜLKİYET ESESTIR.. TAPU SAHİBİ MAL SAHİBİ RIZASI DIŞINDA MÜLKÜ ALINIRSA DEVLETİ YIKILIRKEN VERMEDİĞİ TEPKİYİ VERİR.. MALI UĞRUNA ŞAVAŞAN ŞEHİD DİR.. OSMANLI SİZİ KAMU YA AİT YERLERE YERLEŞTİRDİ.. RIZA İLE İSTANBULDA YERLER SATIN ALDINIZ SORUNSUZCA YÜZYILLARDIR YAPAYIP GİTTİK.. ZORLA KİMSENİN MALINI GASBETMEYİN Kİ KİN DUYANLAR ARTMASIN..

      Posted by tamer sert | 29 Ekim 2009, 9:25 am
  3. OSMANLI CEPHEDEKİ ASKERLERLE SAVAŞTI.. İSYAN ÇIKARAN ERMENİLERİ BİLE ASKERİNİN KARAVANASINDAN DOYURAK GÖTÜRDÜ.. SAVAŞTA BİLE ÇOLUK ÇOCUK ÖLDÜRÜLMEZ.. EVLERİ İŞARETLEMEK SANKİ DOGRU Bİ DAVRANIŞ BM OKULLARINI UN DEPOLARINI HEDEF ALMAK DOĞRU MU.. GAZZE Lİ LER DEDELERİNİN TARLALARINA EKİN EKEMEDİKLERİ İÇİN FÜZE(!) GÖNDERİYORLAR.. SİZ DE ORALARI İŞGAL EDEN ÇOLUK ÇOCUĞU HEDEF YAPIYORSUNUZ.. İSTANBULDA MÜLK SAHİBİSİNİZ AMA ORADA İŞGALCİ.. OSMANLI DEVLET YÖNETİMİNİ ELE GEÇİRDİ HALKIN EV ARSA MAL MÜLKÜNÜ DEĞİL.. YÖNETİM DEĞİŞİNCE MÜLKİYET DEĞİŞMEZ.. SİZ HALA ALMANYA DAN VE AVRUPA DAN TAZMİNAT İSTİYORSUNUZ.. KIBRIS TA YÖNETİM TÜRKLERE GEÇTİ AMA RUMLAR HALA HAK İDDİA EDİYORLAR Dİ Mİ.. ÇÜNKÜ ONLAR KIBRISIN KUZEYİNDEKİ YÖNETİMİ KAYBETTİLER.. DEDELERİNİN BABALARININ MÜLKLERİNİ İSTEMELERİ EN DOĞAL HAKLARI.. FİLİSTİNLİLER İSRAİL YÖNETİMİ ALTINDA KALABİLİR AMA KUDUS TEKİ EVLERİNİ MESCİDİ AKSA YI İŞGAL ETMEDEN YAŞAYIP GİDERLER ALLAH IN TAKDİR ETTİĞİ GÜN GELİNCE YE KADAR.. BU FARKI ANLAMAK İŞİNİZE GELMİYOR SANIRIM..

    Posted by tamer sert | 28 Ekim 2009, 3:03 pm
  4. Sayın Tamer Sert – Selam

    Fethetmek nedir???? Bana göre, kuvvetli olan bir Devlet, zayıf görüğü
    diğer bir Devletin topraklarına zorla girip oraya kendi bayrağını dikmektir.
    Bizans halkı ” Yetiş ey Osmanlı kurtar bizi” mi Osmanlıları davet etti.
    Osmanlı Imparatorluğunun , çöküşten evvelki – haritasına bir göz
    atarsak, nerelerden nereye kadar – savaşlar vererek- geldiğini
    görebiliriz. Bir tek VIYANA kapılarında Osmanlıya dur dendi yoksa
    nerede ise bütün Avrupayı da Imparatorluğuna katacaktı.

    Avrupalı ” size demokrasiyi getirdik” diye koca Afrikayı ve Asyayı ele
    geçirdi. Gene ayni Avrupalı bugünkü 2 kıta Amerikaya, oranın rahat
    yaşayan insanlarına ” size demokrasiyi getirdik” teranesile dümdüz
    etti.
    Osmanlı vede Avrupalı, ele geçirdiği toprakların “SİVİL” halkını,kılıç
    ve top tüfekle öldürmedi mi??? YALNIZ ÇOCUKLAR mı telef oldu???

    Arap-İsrail savaşlarında ölenler YALNIZ Arap “çocukları” mı??
    İsrailde terrörist ataklarla öldürülen İsrail çocukları INSAN değillermiydi ki, her daim ” Bebeler-Çocuklar” öldürülüyor diye Arap
    alemi yaygara yapıyor.
    Bebelerini-Çocuklarını-Kadınlarını korumakla vazifeli olan Hamas’ın
    cengaver askerleri ne yaptılar????? Israil şehirlerine Binaların damlarından attıkları Roketlere İsraillilerin cevap vereceğini BAL gibi bildiklerinden o Binalardaki kendi INSANLARINI tehdit ederek binadan dışarı çıkartmadılar ki, mağdur rolu oynayarak, İSRAİL Bebe
    ve Çocuklara bomba yağdırıyor densin diye. Hamas bu surette
    İsraili hakikatten OFSAYT’a düşürmeye muvaffak oldu.
    Bakın. savaş bitmiş olduğu halde, Hamas İsrailin ŞDEROT kasabasına
    şimdiye kadar 250 Roket dahha salladı. Bu bir yeni provokasyon
    değil mi??? Hizbullah ise, Lübnanın Güneyinden – BM askerlerin burunları dibinden – KATYUŞA -Roketi fırlattı.
    Ne Roketlerden nede Katyuşadan ölen İsrailli yok. NEDEN??? Zira
    çok iyi organizedirler ve Roketin ateşlenmesinden itibaren ALARM
    çalıp Insanlarını SIĞINAKLARA yönlendiriyorlar.
    Siz olsanız, Allahın günü başınıza yağdırılan Roketlerden dolayı TRAVMA geçirmezmisiniz??? Hep “sığınaklarda mı yaşarsınız??
    Lübnanda kayıtlı DÖRTYÜZBİN Filistin Mültecisi “kamplarda” yaşatılıyor. Boğaz tokluğuna çalışıyorlar,kimlik kartları yok ve kendi
    bölgelerinden!!!!! diğerine geçmek için “izin kağıtları” olmaları gerekir. Arap alemi buna neden göz umuyoır ve kendi insanlarını böyle SEFİL bir duruma brakıyor.??? Yorumu size brakıyorum.
    BARIŞ’ın biran önce bölgeye gelmesi dileklerimle.
    Saygılar

    Aziz

    Posted by Aziz Pinassi | 28 Ekim 2009, 1:31 pm
  5. osmanlı nın misafirleri olduğunuzu söylemiştim.. yahudiler osmanlının fethettiği (asla işgal değildir osmanlı nın getettiği yerlere verdiği hakları bile filistinlilere çok görüyorsunuz) yerlerde yahudiler çogunluk değildi.. babillilerin nazilerin intikamını filistinlilerden almaya kalkan işgalci israile karşıyım.. sizin mantığa göre nazi ler egemen oldukları topraklarda yaşayan yahudilere istediği gibi davranabilir.. neden hala kınıyorsunuz ki.. israil onları çoktan solladı.. bir insanı haksız yere öldüren tüm insanlığı öldürmüş gibi dir.. işgalci israil ve çete liderleri binlerce masum çocuğu öldürdü ve bu devam ederken siz sessiz kalmayın zulme karşı sessiz kalan dilsiz şeytandır.. bak şaron yaptıklarının cezasını bu dünyada iken çekiyor ahirette ise daha büyük azap görecek.. müntekim olan allah o mazlum yavruların ahını yerde bırakmayacaktır.. güçlüden yana değil haklıdan yana olmak ve zalime alkış tutanları uyarmak için yazdım hayırlı günler

    Posted by tamer sert | 28 Ekim 2009, 12:49 pm
  6. Sayın TAMER SERT – Merhaba

    Yazınızı okudum. Düşüncelerinize saygılıyım.

    Bir noktada size cevap vermek istiyorum:

    Osmanlı’dan evvel ,şimdiki Türk topraklarında, ve Osmanlının

    feth ettiği ( işgal diyebilirmiyiz???) bütün topraklarda YAHUDİLER

    yaşardı. Atatürk Cumhuriyetinde, istiyen ve kabul eden bütün

    “gayrimüslimler” gibi Yahudiler de VATANDAŞ olarak kabul edilip,

    Anayasaya göre EŞİT oldular. Dolayısile ” Misafirimizsiniz ve ona

    göre hareket ediniz” tavsiyenizi kabul edemiyecegim.

    Ancak gene – maazallah- bir Anayasa değişikliğile bizlerden TC

    Vatandaşlığını geri alırsanız, o zaman YA çıkar gideriz ya da

    boynumuzu büküp MİSAFİR kalırız. Dünyanın HİÇBİR toprağı

    kimsenin TAPUSU değildir ve Tarihte hep görülmüştür ki Topraklar

    EL DEĞİŞTİRMİŞTİR. Koca Osmanlı Imparatorluğundan kala kala,

    o da Sevgili Atatürk’ün kurtardığı bugünkü TÜRKİYEMİZDEYİZ.

    Diğer meselelere değinmek istemem zira çok ama çok karışık bir

    mevzu. Polemiğe de çok açık.

    Saygılarımla.

    Aziz

    Posted by Aziz Pinassi | 27 Ekim 2009, 8:30 pm
  7. ERROLL kardeşimiz farkına varmadan ADRES mi gösteriyor???

    Canımızı alırlarsa – Allahın dediği olur – herhalde bir aşkava..?!!??!!…….

    Sen sıkma canını bizler için.

    TC Vatandaşlarıyız vede Devletin koruması altındayız.

    Ne yani ???? Devlet bu çapulculara yol mu gösterecek sanıyorsun???

    Esenlikler.

    Aziz

    Posted by Aziz Pinassi | 26 Ekim 2009, 9:55 pm
  8. Hala basinizi kuma gomun ve Istanbulda yasamiya devam edin.

    Gunun birinde bu intikam sesleri altinda caninizi da alirlarsa hic sasmiyacagim.

    Posted by erroll | 26 Ekim 2009, 9:38 pm
    • erol bey felaket tellalıgı yapma
      zaten içimiz kararmış.

      Posted by beto | 27 Ekim 2009, 11:43 am
    • sinagoglara saldırılardan sonra da aynı çagrıyı israil başbakanı yapmıştı.. amaç tüm yahudileri filistine toplamak.. orada işgale ortaklar bulmak.. istanbul da yüzyıllardır oturduğunuz gibi oturun.. biz yahudi düşmanı değiliz.. işgalci israil e karşıyız… gerçek bir müslüman ibadethane ye saldıramaz.. efendimiz muhammed sav müslüman öldürmede en maharetsiz kişidir. buyurmuştur.. biri bir vahşet işliyorsa müslüman olamaz.. filistin toprakları bin yıllardır orada yaşayan halkın dededen kalma yeridir.. sizleri oradan onlar sürmedi ki gelip onların katledesiniz.. yunanlılar gelip istanbulda sizi bizi katletse haklı mı olacaklar.. 560 yıl önce istanbul yunanın olabilir.. ama biz burayı 1453 te aldık ve yerleştik sizi de misafir ettik.. içinizden her toplumda olduğu bigi hain ve kalleşler çıktı.. ama yinede misafirimizsiniz gidip orada işgalci olmayın.. aglayan bir çocuk intikamı alınmadan sakıinleşmez.. siz filistine bugun sahip olabilirsiniz ama torunlarınız gözyaşı içinde terkedecektir.. ogun kucak açacak bir millet bulunmayabilir.. nazi soykırımı na uğradığını iğddia eden bir topluluk nasıl oluyorda daha fecisini başka bi millete reva görebiliyor.. binlerce film çevirdiniz bizin ayrılık neden ağır geldi.. haber bültenlerine daha feci görüntüler doldurdu.. eden bulur misali vahşete son vermezse israil kendi sonunu getirir..

      Posted by tamer sert | 27 Ekim 2009, 2:26 pm
      • keske bir gun buraya gelip gercekleri gorseniz

        Oncelikle problemi anlamak icin biraz tarih ogrenmeniz gerek …1948 – birlesmis milletler filistin topraklarini 2`ye boldu ( oncesinde topraklar zaten filistinlilerin degildi !!! osmanli ve daha sonra inglizlere aitti topraklar ) her 2 milletin de kendi ulkesi ve topragi olacakti …israilin kurulkdugu gun tum arap ulkeleri israile savas acti ( filistinliler disinda bu toprakalri istiyen tum diger arap ulkeleri!!!!!!!!!!! )

        israilde ibranice ve ARAPCA!!! resmi dil….her kosede camiler ve sinagoglar yanyana…Insanlar ayni dili konusyor ; ayni islerde calisiyor ve ayni kulturu paylasiyor …ayni yemegi iyiyor ….biz burda sadece baris istiyoruz …HANGI ULKE DURUP DURURKEN SAVASA GIRER ??? Turkiye de senelerce PKK ile ugrasiyor…PKK turkiye topraklarina simdiye kadar tek bir fuze atmadi….israil topraklarina atilan fuze sayisi – 1 senede 1000lerce!!!! ( israilde insanlar hayatta kaliyor cunku gerekli onlemler alinmis durumda ) ve ya kibrista turk insanina yapilan saldiralara karsi turkiyenin kibrisa girip topraklari isgal etmesine ne diyorsunuz ???? Turkiye kendi vatandaslarini savunmak icin bu savasi baslatmadi mi ? Israil icin farkli olan nedir ?? kendi vatandaslarinin guvenli bir sekilde yasamasini saglamak o devletin gorevi degil midir ?? simdi siz bizi nazilerlermi karislastiriyorsunuz ? ayip …hem de cok ayip !! bize yapilan saldirilar karsisinda her ulke gibi bizim de kendimizi savunma hakkimiz var !! uluslarasi hukukta tartisilmaz bir gercek bu …ayrica hamasin ve hizbullahin sivilleri canli kalkan olarak kullandigini da unutmayin ! israil onceden bombalanack yerleri halka duyuruyor ! uzun uzun bilgi uzerinde dayandirmadan yazdiginiz yorum maalesef cok absurd ! Umarim bu konuda biraz arastirma yapip israil tarafinda da neler oldugu anlamaya calisirsiniz …ermeniler turkler katiller olarak cagirdiginda sizin de hosunuza gotmiyordur eminim!!!!

        Posted by Julia Rafael | 29 Ekim 2009, 9:39 am
  9. ISLAM ALEMİ bu gibi gösterilere hiç itibar etmiyor.
    Zira biliyorlarki, bunların HEDEFI Israil bahanesile kendi
    rejimleridir.

    Güvenlik-Kolluk Kuvvetleri, anlaşılan şu ki, PKK ya karşı TÜRK
    bayraklarile yürümek ve protesto etmekte olanları engelliyor VE

    HAMAS-MAMAS-HIZBU- veeeee ŞERİAT bayraklarile,halen iyi
    ilişkilerde olan Israil Devletinin Konsolosluğu önünde gösteri!!!!!
    yapan ve Israil Bayraklarını YAKANLARA müsamaha ediyor.

    Ne diyeyim. Gün onların günü. YAZIK.

    Esenlikle.

    Aziz

    Posted by Aziz Pinassi | 26 Ekim 2009, 9:20 pm