>
you're reading...
Ortadoğu Haber Ajansı

Radikal İslamcıların İstanbul Beyazıt Meydanı gövde gösterisinde İsrail / Yahudi düşmanlığı (Video)

Turkish İslamist demonstrators shout anti-U.S. and anti-Israel slogans during the Jerusalem Day demonstration in Istanbul September 3, 2010.

İran tarafından Ramazan ayının son cuması ilan edilen “Dünya Kudüs Günü” dolayısıyla Cuma namazı sonrasında Beyazıt Meydanı’nda toplanan radikal islamcı bir grup gövde gösterisi yaparak, İsrail ve ABD bayraklarını elinde tutan bir manken yaktı. “Tertip Komitesi” adına İsrail’de tutuklanıp ihraç edilen İHH militanı, İlyas Şahin tarafından sunumu yapılan propaganda operasyonunda; ‘Siyonist katiller hesap verecek’, ‘Mavi Marmara onurumuzdur’, ‘Özgürlük filoları durmayacak’ şeklinde sloganlar attı. İranlı Kur’an Karilerinden, İftihari’nin Mavi Marmara şehidleri için okuduğu Kur’an-ı Kerim tilavetinin ardından Mavi Marmara gemisinde bulunan Ramazan Kayan; “Biz, Kudüs’ü peygamberlerden devraldık. Hz. Musa’nın, Hz. Süleyman’ın Hz. Yahya’nın Hz. Zekeriyya’nın Hz. Muhammed’in emanetidir, mirasıdır”, dedi.
Mavi Marmara gemisinde yaralanan İHH cihadçılarından Hamza Er; ” Biz onların [Filistinlilerin] 62 yıldır yaşadığını sadece 3 gün yaşadık gemide. Dönüşte şehid yakınlarına, yaralılara mikrofon uzatıldı. Neden dediler? Değer miydi? Şehid verdiniz? Yaralı verdiniz. Değdi mi? Vallahi onlar bilmiyorlar. Onlar anlayamazlar. Anlayamıyorlar. Kudüs’ün bizim imanımız olduğunu anlayamıyorlar”, dedi ve şunları ekledi: “Orası daima tevhid diyarı olması, muvahhidlerin mescidi olması gerekir. Necis olan Müşriklerin o beldeyi kontrol etme hakkı yoktur”.

Reklamlar

Tartışma

10 thoughts on “Radikal İslamcıların İstanbul Beyazıt Meydanı gövde gösterisinde İsrail / Yahudi düşmanlığı (Video)

  1. Sayın Hayat
    Türk milletinin en büyük sorunu nedir biliyormusun? Eğitimsizlik.
    Politik kuruluşların çıkarı da bu yöndedir.Eğitmemek.Böylece oları ufak hediyelerle satın alabilirsin,böylece beyinlerine istediğikleri hurafeleri sokabilmek.
    Türk basını taraflıdır.Sahibinin sesini yankılar.
    Türk halkının büyük bir oranı sadece yazılı ve görüntülü türk basınından kaynaklanarak güncelleşir. Yabancı basını izleyemez.
    Tercüme edilen yazıların da selektif yazılar olduğunu ve basın kuruluiunun isteklerini yansıttığını anlamaya çalış lütfen.,
    Sansür vardır, internet sınırlıdır, utube yasaktır.
    Örnek mi istiyorsun.Dün tarihli Hürriyet Gazetesi ki bu gazete en ılımlılar arasındadır Küdüs ile ilgili bir yazı ve resimler çalışması yayımlamıştır.Burada yüzyıllarca Kudüsü Osmanlıların KORUMA
    altında tuttuğu simdi ise İsrailin İŞGAL altında tuttuğu yazılmakta,
    Mescidi aksa nın altına yüzlerce kilo dinamit yerleştirildiği ve bunların yakında patlatılacağından bahsedilmektedir.
    6-7 Eylül olaylarının Selanikte Atatürkün evinin yakıldığı dedikodusu ile başladığını hatırlatırım.
    Basını dikkatle izleyerek nüansları görmeye çalış:
    Türkiye yaparsa FETİH olur, İsrail yaparsa İŞGAL Olur.
    Van da kendini patlatan eylemci TERÖRİSTTİR.Kudüste patlayan
    İNTİHAR KOMANDOSU.
    Pek aklının alacağını sanmıyorum ama ben gene söyleyeyim.
    İsrail Sadece kendi yurdunu ve milletini korumaktadır.Bir karış filistin toprağında gözü yoktur buna gereksinimi de yoktur.
    Filistinliler 1948 den beri devletlerini kurmayı kabul etmemişlerdir.
    Tek istedikleri Yahudileri yok etmektir. Tarihte simdiye kadar hiçbir devlet bunu başaramamıştır ve çoğu kendi yok olmuştur.
    İlerde anlatmaya devam ederim……..

    Posted by Tarkan Gömer | 10 Eylül 2010, 10:15 am
    • Sn. T.Gömer bey bana dünyanın en diktator rejimlerinden Osmanlıdan söz edıyorsun ve tüm dünyanın gözü önünde yapılan haksizliğin savunması yapıyorsun!
      Değerlı arkadaşim İsrail ne ilahi/dini ne beşeri/aklıselim hiç bir yasa tanımıyor!
      Eğer filistinli töristler teröristlik yaparsa onun da terör yapmasına gerekçe olabilir mi?
      Söyler misin?
      Gazze saldırısında çocukları, kadınları, silahsiz sivil insanları,
      doktorları, sağlık görevlerını, ambolansları, BM binalarını ve multecılerını (ve aklınız ne gelirse) bombalayan İsrailn haklı bir gerekçesını bana göster ?
      Arkadaş eğer insaf ve vicdanınız varsa kim terör yaparsa karşı olmalısınız ve haksılık kimden gelırsa karşı olmalısınız!
      Arkadaşım biz sılahsız savaşsız gevenlı bir dünya istıyoruz!
      Şu anki dünya hiç kimse için güvenlı değil ABD ve Rusyanın elindeki nukleer silahlar hepimizi tehdit edıyor ama çoğu anlamıyor sen anladın mi?
      Zannetmıyorum!
      ama yıne soruyorum ve senden ve İshaktan tatmin edıcı bir cevap beklıyorum!

      Posted by Hayat | 11 Eylül 2010, 1:26 pm
  2. Yangın Konroldan Çıksa !
    Ne söz kalabalığına gerek var, ne de tek yanlı raporları indirmesine gerek var bu kavga din ve adaletle hiç bir alakası yok ne filistin halkı din için savaşıyor, ne İsrail devletı din sınırlarında kalıyor bu bir fitne ateşıdır ki eğer yangın kontroldan çıksa daha fazla İsrail devletı zarar !
    Eğer yahudileri sevıyorsanız ve tarihte onların başına gelen felaketlerın bir benzerı takrar başlarına gelmek istemıyorsanız onları bu haksızlıktan ve sorumsuzluktan vaz geçırın!
    ama ancak akıl ve düşünce sahıbı olanlar anlar!
    Sni İshak beyefendı umarım ki düşüncesızlık yapmazsan ve gerçeğı inkar etmezsın

    Posted by Hayat | 8 Eylül 2010, 12:29 pm
  3. Ürdün kırallığı Kudüsü 1948 senesinde zaptetmiş ve 1967 senesine kadar istilâ altında tutmuştur. Yahudi mahallesi mahvedilmiş, bu mahallede yaşayan yahudiler sınır dışı edilmiş,
    58 havra yıkılmış, mukaddesât kirletilmiş ve yahudi mezarlıkları da harâb edilmiştir. Ayrıca yahudilerin Kudüse girmesi tamamen yasak edilmiştir. Ürdün nişancı askerleri hududa yaklaşan yahudilere serbestçe ateş açmıştır. Hıristiyanların hakları yalnızca Milat ve Paskalya bayramlarında kabul edilmiş, Kilise inşaatları tamamen yasak edilmiş ve hıristiyan okullarına Kuran öğretimi mecburiyeti konulmuştur.
    İsrail ise, Kudüste, 1967 senesinden beri her üç semavi dini serbest bırakmış ve hatta İslam Kudüs Vakfına tekel hakkı vermiştir.

    Posted by Ishak Haskiya | 4 Eylül 2010, 4:30 pm
    • Dünya Barışı ve Yahudılar!
      İshak Haskiya Arkadaşim: Sence bu günkü İsrail devletı ne kadar efendımız Musa’nin -as- yolundadir?
      Orttadoğuda tek sorun elbet isral değil ama semavi dine inandığı iddia eden İsrail bölge barışı ve dünya barışı için ne gibi katkısı var söyler misin?
      Biz barış içinde silahsiz savaşsiz bir dünya istıyoruz ama bu idealımıza en büyük engel silah tuccarlarıdır ve silah tıcaretınde aslan payı yahudilara ait olduğunu da inkar edebilir misin?

      Posted by Hayat | 5 Eylül 2010, 12:11 pm
      • Hayat,

        İşte varan 1 .
        Hatırlatayım!!! Sual açmak çok kolaydır. Verilen cevapları kabul etmek ise zor gelebilir!

        Din mevzuunda cevabın burada:

        İsrailde muhtelif şekil ve seviyede dindar olanların oranı %58dir. Meleh Haolama/Adonaya inananların oranı %65dir. Yahudi dininin en önemli örfü olan Pesahı, yani Mısırdan çıkışı, kutlayanlar % 85dir. Buna karşılık kendini felsefi ve kültür olarak (mesela İbranice konuşanlar) yahudi sayıp, ‘dinsiz’ denilenler %25 ila % 42 arasındadır. Erkeklerin %99u sünnetlidir. Başhahamlık elinde kaşer, şabat, cenaze, evlenme ve boşanma kanun ve kaidelerini tutmaktadır. Umumi taşıtlar şabat gününde çalışmaz. Dükkan ve mağazalar şabat günü kanunen kapalıdır. Açık olanlar kanun dışı sayılır. Kaşer olmayan gıda maddelerinin ithali yasaktır. Dinin örf ve adetlerini tutanlar, kendilerine laik/seküler (dinden çıkmış) demelerine rağmen, büyük çoğunluktadır. Son yıllarda yahudi düşünce, din, felsefe, kültür ve tarihini tahsil edenlerin sayısı artmıştır. İsrail devletinde din mecburiyeti yoktur. Yahudi dininde de, gelenek olarak, seçme serbestisi vardır. Mesuliyet din reddenlerindir.

        Silah mevzuunda cevabın aşağıda:

        2009 Beynelmilel Savunma bütçelerine gelince sayılar, milyar dolar olarak, böyledir:

        ABD 41,5 yani 41.500.000.000 dolar
        Çin 5,8
        Fransa 4,5
        İngiltere 4,5
        Rusya 4,0
        Almanya 3,2
        Japonya 3,2
        İtalya 2,8
        Saudı A. 2,6
        Hindistan 2,1

        2009 Silah ihracaatı, milyon dolar olarak:

        ABD 6795
        Rusya 4469
        Almanya 2473
        Fransa 1851
        Ingiltere 1024
        İspanya 925
        Çin 870
        İsrail 760
        Holanda 608
        İtalya 588

        2009 Silah ithalatı, milyon dolar olarak:

        Hindistan 2116
        Singapur 1729
        Malaya 1494
        Yunanistan 1269
        Pakistan 1146
        Cezayir 942
        ABD 831
        Avusturya 757
        Türkiye 675 Dikkat etmek gerek!

        Israilin aslan payı olduğunu nereden çıkardın?

        Siyasi soruna cevaben:

        İsraili silahlanmaya mecbur edenler araplardır. 1948de ateşkes sınırları içinde kalan araplara tüm vatandaşlık hakları veren İsraildir.Gitmek istiyenlere ‘gitmeyin…kalın…. siz de vatandaş olursunuz’ diyen de İsraildir. Sulh veren İsraildir, sulh vermeyenler araplardır. Arap devletlerinden, ite kaka, kan dökerekten, mal ve mülkleri haczedilip kovulan 700.000 yakın yahudi, kimin sulh istemediğinin ispatıdır. İsrail bunlardan 450.000ini Birleşmiş Milletlerden yardım almaksızın yerleştirmiştir.

        Israilin dünya barış ve kültürüne iştirakından bahsederken, bunu Araplarla mukayese etmek çok yararlı olur. Gerçeği iki taraflı olarak görmek kadar tesirli uslüp yoktur. Haydi başlıyalım:

        İsrail

        22145 km2 12.061.226 m2
        7.410.000 nüfus
        Arap ülkeleri 10 milyon küsur kilometre kare, 330.000.000 milyon nüfus
        İsrailde okuma yazma: 100%
        Arap ülkelerinde ise 49 ila 92% (yüksek rakam İsrail tahsilli filistinlilerdir)
        Üniversite sayısı dünyanın en yükseği
        Araplarda dünyanın en alçak üniversite sayısı
        Fen araştırmaları dünyanın en yükseği
        Arapların fen araştırmaları dünyanın en alçağı
        İsrailde tüm basın serbestisı vardır.
        Araplarda sınırlıdır veya hiç yoktur.
        İsrailde tüm din serbestisi vardır.
        Araplarda mahduttur.
        Saudi Arabistanda yoktur.
        İsrailde tüm kadın hakları vardır.
        Araplarda mahduttur.
        Saudı Arabistanda hiçe yakındır.
        İsrailde yaşam nitelikleri çok yüksektir. Araplarda yaşam nitelikleri çok alçaktır.
        İsrailde yaşam boyu uzundur. Araplarda yaşam boyu düşüktür.
        İsrail, terorizme dünyanın en emin ülkelerindendir.
        Araplarda suç sayısı yüksektir.
        İsrailde adam başına gelir Avrupa seviyesindedir. Araplarda adam başına gelir çok düşüktür.
        İsrail çok sayıda mülteci kabul eder.
        Araplar çok sayıda mülteci ve göçmen üretir.
        İsrailde bilgisayar sayısı dünyanın en yükseğidir. Araplarda bilgisayar sayısı dünyanın en alçaklarındandır.
        İsrailde İnternet tüm serbesttir. Araplarda mahduttur ve sansürlüdür.
        İsrailde üniversite diplomalılar çoktur.
        Araplarda azdır. Uzmanlar dışarıdan getirtilir.
        İşçilerin %25i üniversite tahsillidir.
        Araplarda işçilerin çoğu olsa olsa ilkokul tahsillidir.

        İsrailde fen adamlarının ve mühendislerın %1,25 sanayide çalışmaktadır. Mukayese olarak ABD 0,85, Japonya %0,70, Almanya %0,60.
        Fenni araştırma yayınları 10.000 kişi başına
        120 tezdir.
        Yeni patentlerde dünya birincisidir.
        Kitap yayınları dünya ikincisidir.
        İş adamları sayısı dünya 3cüsüdür.
        İş kadınları sayısı dünya birincisidir.
        Müzelerin sayısı adam başına dünya birincisidir.

        Doğa, bioloji ve bio teknoloji sahasında:

        Dünya ağaç sayısının en yüksek artışı.
        Dünyanın her tarafında kullanılan damla-damla sulama tekniği.
        Çölü çiçek bahçesine çevirme teknikleri.
        Sabah nemi ile sulama tekniği.
        Ağaç başına 180 kilo hurma üretimi. Arap ülkelerinde 18 kilo.
        Kendini haşarata karşı savunan muz ağaçları.
        Kiraz tipi domates.
        Hektar başına en yüksek pamuk üretimi.
        2000 senelik palmiye tohumlarını canlandırma tekniği.
        Zeytin ağaçlarını vitaminlerle kudretlendirme tekniği.
        Virus dayanıklı nebat ve meyvalar.
        Tuzlu ve sıcak sularda büyüyen ‘çöl’ balıkları.
        Dünya süt rekorları.
        Ürün arttırma ve sulama teknikleri.
        Çok gelişmiş ilaç sanayii.
        Elastıki yapışkan, kan kaybını durduran bandaj.
        Işık cerrahii.
        Ultra-sound cerrahii.
        Adale, kas ve damar tamir eden kök-hücre tekniği.
        Şahsa mahsus jenom tedavileri.
        Hap-kamera tekniği.
        Irsi emfizem ve ciğer hastalıkları PLX hücre tedavisi.
        Felçlilere hareket imkanı veren elbise.
        Kanser, Alzheimer ve Parkinson tedavisi.
        İsrail ve Filistin araplarına verilen sağlık bakımı onların yaşam yıllarını 10 sene ile arttırmıştır.
        Orta Doğuda arap kadınlarına verilen en yüksek kaliteli sağlık bakımı.
        Filistinlilerde polyo, doğum-evveli tetanozu ve çiçek hastalığı artık yoktur.

        Bütün bu teknoloji ve ilaçlar birçok ülkede, bilhassa kuru ve çöl topraklarda kullanılmaktadır! Hatta ve hatta arap ülkelerinde bile kullanılmaktadır.

        Ekoloji ve Enerji

        Lağım artıklarından bio-petrol Bu alanda Arap ülkelerinden çıkan fosil
        Temiz güneş enerjisi, hararet ve ışık sistemleri ile yakıt, yani doğayı kirleten petroldur.
        Çinko oksitinden yakıtlık hidrojen, su ve saf çinko.
        Denizde petrol temizleme tekniği.

        Teknoloji

        Yeni teknoloji şirketleri ABDden sonra dünya ikincisidir.
        Nasdaqda, ABD ve Kanadadan sonra dünya 3cüsüdür.
        İsrailin Silikon Vadisi, Emektedir bölgesindedir. (‘Kurtlar Vadisi’ paçavrası ile mukayese edin!)
        Cep telefon teknikleri.
        Mıcrosoftun araştırma merkezi.
        Windows teknikleri.
        İntel laboratuvarı.
        Pentıum Mıkroprosesor tekniği.
        Seyyar hard-disk.
        Voıce mail…ses postası
        Virus koruma sistemleri.
        Talking Silent…sağır ve dilsizler için sessiz muhabere.
        Paperless Offıce…kağıtsız yazıhane.
        Digital Pen…bilgisayar kalemi.
        Su altı digital filtre.
        Elektronikten optiğe geçiş tekniği.
        Kanser arama ve teşhisi için nano-bilgisayar.

        Bitin bu teknolojiler dünyaya satılmaktadır.

        Savunma ve Havacılık:

        Hava kuvvetleri dünya dördüncüsüdür.
        İsrailde nitelikleri yeniletilen F.16I filosu, dünya ikincisidir.
        Balistik raketlere karşı koruma Arrow hızlı raketler.
        Arrowla çalışan Green Eye anti-raket radarı.
        Rafael hava-hava raketleri, radarlı otomatik toplar, vs.
        Falkon sivil uçak koruma radarı.
        Kendi yaptıkları Uydular.
        Bozuk hava Window uçak radarı.
        Pilotsuz uçaklar, Türkiyeye teslim edilen, savaş kabiliyetli Heronlar gibi…..
        Yüksek enerji Savunma Lazeri
        Kendi uçan helikopter.
        Zırhlı araç fabrikaları.
        El silahları fabrikaları.
        Havan ve topçu raketleri üretimi.
        Mühimmat ve ordonans üretimi

        Posted by Ishak Haskiya | 7 Eylül 2010, 3:09 pm
      • İşte varan 2. Kabul edebiliyormusun????

        Israilin milletler arası yardım faaliyeti:
        Israid ve Mashav acil yardım, tıp teçhizatı, ev,çadır, gibi yardımları Ermenistana, Gürcistana,Türkiyeye, Kongoya, Çekyaya, Büyük Okyanus Adalarına, Haitiye göndermiştir.
        A Chılds Heart bütün dünyanın çocuklarına, Shalom Club herkese yardım yapmıştır.
        Kuveyt yalnızca müslümanlara yardım etmiştir.
        Latet yani Ver kuruluşu bitin dünyaya yardım etmiştir.

        Müslüman ülkesi Endonazyaya yapılan yardım:
        – 16 ton çocuk maması
        – 30 ton pirinç, un, içme suyu, şeker ve tahıl
        – 5 ton plastik duvar levhası
        – 20 ton ilaç
        – 2 tane suarıtma tesisatı
        – 10 uydulu irtibat tesisatı

        Taylanda yapılan yardım:
        – 3300 ceset torbası
        – 500 gaz maskesi
        – Doktorlar ve hastabakıcılar
        – Kurtarma ekipleri
        – 3 ton bebek maması
        – 2 ton battaniye
        – 5 ton ilaç
        – 600.000 dolar nakit

        Sri Lankaya yapılan yardım:
        – 60.000 dolarlık tıp tesisatı
        – 82 ton gıda maddesi
        – 5 idareci-doktor
        – 10 ton acil, seyyar mutfak ve gıda.
        – Seyyar klinik

        Arap ülkelerine yapılan yardım:
        – Ürdüne yoğun bakım tesisatı
        – Karak bölgesine 4 kere daha süt veren Awasi cinsi koyunlar
        – Arı ve bal

        Arap Ligasının mensubu Moritanyaya kanser tedavi teçhizatı

        Sudanın soykırım yaptığı Darfurdan binlerce mülteci kabul edilmiş ve Çadda onlara yardım merkezi kurulmuştur.

        Hebrew İmmigrant Aid yanı İbrani Göçmen Yardımı 1881 yılından beri yapılmaktadır.
        Mashav felaket yardım kuruluşu tam 140 devlete yardım etmiştir:
        Eye Care, göz yardımı Eritreaya, Türkmenistana ve Azerbaycana yapılmıştır.
        Türkiyede de Düzceye yardım yapılmıştır.
        Psikolojik yardım beynelmilel olarak Trauma Care tarafından yapılmaktadır.
        Maalesef, senin gibi, İsrailin iyi tarafını görmek istemiyen solcu ve arap taraftarı Dünya Basını her menfi gördüğü vesilede bir gazete veya haber daha satmak için vaveylayı koparmıştır.

        Posted by Ishak Haskiya | 7 Eylül 2010, 3:23 pm
      • Son olarak……

        Hayat efendi,
        Şimdi soru sormak sırası bende! Müslümanların dünya barışına katkıları nedir acaba? Cevap vermene lüzum yok! Sen bunu bir düşün bakalım, ne çıkacak!
        Bana bır daha sual açma! Sana bu dersleri arkadaşça bedava veriyorum…..bir kereye mahsus olarak!
        Hadi hoşça kal!

        Posted by Ishak Haskiya | 7 Eylül 2010, 3:29 pm
      • İşte varan 2.

        Milletler arası yardım faaliyeti:

        Israid ve Mashav acil yardım, tıp teçhizatı, ev,çadır, gibi yardımları Ermenistana, Gürcistana,Türkiyeye, Kongoya, Çekyaya, Büyük Okyanus Adalarına, Haitiye göndermiştir.
        A Chılds Heart bütün dünyanın çocuklarına, Shalom Club herekese yardım yapmıştır. Kuveyt yalnızca müslümanlara yardım etmiştir.
        Latet yani Ver kuruluşu bütün dünyaya yardım etmiştir.

        Müslüman ülkesi Endonazyaya yapılan yardım:
        – 16 ton çocuk maması
        – 30 ton pirinç, un, içme suyu, şeker ve tahıl
        – 5 ton plastik duvar levhası
        – 20 ton ilaç
        – 2 tane suarıtma tesisatı
        – 10 uydulu irtibat tesisatı

        Taylanda yapılan yardım:
        – 3300 ceset torbası
        – 500 gaz maskesi
        – Doktorlar ve hastabakıcılar
        – Kurtarma ekipleri
        – 3 ton bebek maması
        – 2 ton battaniye
        – 5 ton ilaç
        – 600.000 dolar nakit

        Sri Lankaya yapılan yardım:
        – 60.000 dolarlık tıp tesisatı
        – 82 ton gıda maddesi
        – 5 idareci-doktor
        – 10 ton acil, seyyar mutfak ve gıda.
        – Seyyar klinik

        Arap ülkelerine yapılan yardım:
        – Ürdüne yoğun bakım tesisatı
        – Karak bölgesine 4 kere daha süt veren Awasi cinsi koyunlar
        – Arı ve bal

        Arap Ligasının mensubu Moritanyaya kanser tedavi teçhizatı

        Sudanın soykırım yaptığı Darfurdan binlerce mülteci kabul edilmiş ve Çadda yardım merkezi kurulmuştur.

        Hebrew İmmigrant Aid yanı İbrani Göçmen Yardımı 1881 yılından beri yapılmaktadır.
        Mashav felaket yardım kuruluşu tam 140 devlete yardım etmiştir.
        Eye Care, göz yardımı Eritreaya, Türkmenistana ve Azerbaycana yapılmıştır.
        Türkiyede de Düzceye yardım yapılmıştır.
        Psikolojik yardım beynelmilel olarak Trauma Care tarafından yapılmaktadır.
        Maalesef, senin gibi, İsrailin iyi tarafını görmek istemiyen solcu ve arap taraftarı Dünya Basını her menfi bulduğu vesilede, bir gazete veya haber daha satmak için, vaveylayı koparmıştır.

        Ben de soruyorum şimdi …….Seninkilerin dünya barışına katkıları nedir?

        Posted by Ishak Haskıya | 7 Eylül 2010, 9:16 pm
  4. Çatışma Nedenı!
    Üç semavi din tarafından mükaddes görünen küdüs üç semavi dinin çatşma ve çarpışma alanı olmuş!
    Onların dinleri mi onları çatışmaya emredıyor?
    Eğer her üç dinin mensupları barışa çağıran gerçek din öğretılarını dinleseydiler aralarında hiç bir çetışma olmayacaktı ve barış içinde beraber yaşayacaklardı ama bu arada şeytan da işsiz kalırdı

    Posted by Hayat | 4 Eylül 2010, 2:54 pm