>
you're reading...
Ajans

Kurtlar Vadisi Filistin filmi ile Türkiye’de kin ve nefret körükleme propagandası devam ediyor

Pana Film’in yapımcılığını üstlendiği, gerçekleri saptırtan, Radikal İslamci Yardım Cihadı’nı konu alan, “Kurtlar Vadisi Filistin” propaganda filminin fragmanı… Film 28 Ocak 2011’de Türkiye’de vizyona girecek.


Mavi Marmara to Israeli Navy: “Go back to Auschwitz”…


Şubat 2009 Gazze / Bülent Yıldırım İslami Yardım Cıhadı’ndan bir yıl önce

Reklamlar

Tartışma

29 thoughts on “Kurtlar Vadisi Filistin filmi ile Türkiye’de kin ve nefret körükleme propagandası devam ediyor

  1. Zavalli diaspora yahudisisin sen Yoana. Nazilerin yaptiklarini ogrenmeyen, bu sayfada utanmadan Nazileri kendi yahudilerine esit tutan acinacak halde bir kisisin sen. Yuzune tukursek azdir Yoana. Yerin turklerin ve filistinlilerin yaninda, ucuncu sinif vatandas olarak yasamaya mahkum olmus hayatini korkuyla gecirmeye devam edecek akilsiz yahudilerden bir tanesisin. Pis propagandanin esiri olan acinacak bir yahudi !!! Iyiki senin gibileri gelmek bile istemez Israele, kirletirdin o topraklari nefesin ve geri kafanla.
    Sana tavsiyem otur ve ogren kendi ulusunun tarihini ve gecmisini, aglamasanda belki yuregindeki demirler erir bir gun.
    Sen Israelin ne oldugunu ve Israel askerlerinin dunyanin en merhametli ordusu oldugunu bilemeyecek kadar yalanlarla buyutulmus bir ve yalanlar ile yasamaya devam eden bir insan. Propagandalar sana yasamak hakki veriyor herhalde, yoksa boyle yuz karasi yourmlar yazmadin burada.
    Sana ne soylersem azdir, ne kadar kizsamda bosuna. Sadece midemi bulandiriyorsun diyeyim bari !!!

    Posted by Betty | 12 Şubat 2011, 8:57 pm
  2. Yoana, Turkiyede hala yasayan bir yahudi olarak cok merak ettim ne dusunuyorsun Israel icin Mavi Marmara olayinda?
    Benim fikrim malum, Israel % 200 hakliydi yaptiklarinda. Tek hatasi gemiyi uzaktan batirmayip , insan gibi konusmaya gitmek istemesiydi terorist turkler ile.
    Ya sen ne dusunuyorsun ?

    Posted by Betty | 9 Şubat 2011, 5:48 pm
    • Betty, Şunu size belirmek isterimki ben sadece yahudiyim. siyonist değilim.Şuanki haliyle (gazze ile austwitz )aynı değilmi sence mavi marmarada da israil %100 haksızdı.Sonuçta oraya yardım götüren yada götürdüğünü iddia eden insanlar vardı. Israel subayları ile nazi subayları arasında malesef fark göremiyorum şu anda

      Posted by yoana | 12 Şubat 2011, 11:44 am
  3. Yoana, bilgilerin cok eksik yahudi tarihinde. Ispanya gibi bir numarali antisemit ulkenin vatandasligini birakmadan Turkiye gibi bir numarali antisemit bir ulkede yasarsan , ve yasamak istiyorsan hayatin boyunca minnettar kalman gerek ikisinede. Ama, bu iki zalim ulkeyi birakip normal ulkelere gecersen anlarsin dediklerimi.
    Vefa borcunu 520 senedir faizi ile yuz bin defa odedi yahudiler, turkler ise daima cikarlari icin yahudileri ucuncu sinif vatandas olarak biraktiklari gibi, Birinci dunya ve ikinci dunya savasinda islemis olduklari suclari hala gizliyorlar. Turk arsivleri gizli ve kimse okuyamaz, ama turklerin yaptiklarini dunya biliyor. Ne kadar barbar millet olduklarini ve acimadan azinliklarini nasil yok ettiklerini ve diger azinliklarin tarihi kulturlerini yikip dunyaya sanki Turk topraklarinda onlardan baska kimsenin var olmadigini ispat etmeye calisan aciz bir millettir benim gozumde.
    Bu gidisle butun gizli tarih ortaya cikacak, Erdogan gibi marifetli ve cenesi dusuk bir bosbakanlari sayesinde cumle alem herseyi ortaya cikaracak. Baksana , Kibris turkleri bile ona DEFOL dediler.

    Posted by Betty | 9 Şubat 2011, 5:42 pm
  4. Betty Hanıma
    Bende senin gibi türk değilim. Ama uzun yıllar Türkiye de kalmış bir İspanyol vatandaşı yahudiyim. 500 yıl önce dünya bizi yok etmek üzereyken bu hakaret ettiğin türkler bize kucak açtı. Bence nakörlük yapmamalıyız. Yoksa bugun sen yada ben hristiyan yada müslüman olarak dünyaya gelebilirdik.
    Filime gelince İsrailde sütten çıkmış ak kaşık değil.

    Posted by yoana | 9 Şubat 2011, 10:21 am
    • Sayin Yoana’nin, bilmesi gereken ve maalesef Turk egitiminde gecerli tarih kitaplarinda yazilmayan gercek baska. Osmanli’nin kucak actigi dogrudur. Ancak asil neden, basta ekonomik olmak uzere sosyal ve demografiktir. Bunu bilhassa 2. Bayazid’in kendisi soylemistir. ‘Ispanya krali bu kadar aptal ve gozleri kor mu?. Kendi ulkesini fakirlestirirken benimkini zenginlestiriyor’. Nitekim, Osmanli’nin yukselme devrinin temelleri Ispanya’dan gelen Yahudilerle baslamistir.

      Posted by Mine Gomez | 9 Şubat 2011, 11:24 am
  5. Kurtlar Vadisi bir dizi olarak basladiginda herkesi ekran karsisina cekmisti. Filmin konusu daha once TRT ekranlarinda gosterilen ve kahramani Wİnie Terenpva olan kahramanla yani idi. Orada da yuz nakli yapiliyor aileye trafik kazasinda oldu deniyor ve kendisinie yetistiren kisi ile hep garajlarda bulusuyordu. Ve yine bu dizide ayni Cakir ile Polat dostlugu gibi bir Mafya Babasinin icine siziyordu. Ve o kisi ile dost oluyordu. Sonra ne olduysa birden ekip siyasi olaylara dalip kendince yorumlar getirmeye basladi. Polat karakteri adeta Rambo’ya dondu zaman zaman yoneticilere bile karsi cikan bir marjinal karakter oldu.
    Ekip bu isi sevmis olacakki sosyal masturbasyonlara basladi.
    Once Iraka gidip cuvalin intikamini aldı simdi Mavi Marmara’yi kullanip bu olayin intikamini beyaz perdede almaya calisan kahramanciklar bu ekip. Zaten film elestirmenleri bir hayli mantik hatalari buldu. Acaba Rambo Polat ve ekibi merak diyorum İran tarafindan oldurulen kisiler icinde Ahmedinejata karsi da bir harekat yapacak mi?

    Posted by izel | 5 Şubat 2011, 8:28 am
  6. Selcuk, kustugunu kendin iciyor ve yiyorsun. Kime konusuyon sen ? Burada kufur ettigin ve dusmanlik sactigin millet, sizin Mavi Marmarayi bombos yolladi geriye, ve ne ozur dilendi , ne de tazminat verildi. Hangi kahramanlik yapti Turkiye ve duyamadik kulagimiz isitmiyor diye.

    Bu kadar kustuguna gore su anda halsizlik ve hasta yatiyorsundur. Vucudunda ne salya biraktin ne de sumuk, hepsi bu sayfalarda. Millet igreniyor artik senden – BILESIN …

    Posted by Betty | 4 Şubat 2011, 7:14 am
  7. Tulay, sen kendin turkowood filmlerinde yasiyorsun. Hani varya sacma Bollywood hint filmleri , aynisi simdi turkiye yapti, turkopalavra wood filmleri ve sattigi ulkeler belli, araplar.

    Sen bilirmisin nedir Nazilik ? Imkan yok, cunki sizin Turkiyede ogretmezler okullarda, nereden bileceksin ? Bu nedenle bilenelr ile tartisma, KAYABEDERSIN .

    Bana cevap yazmana luzum yoktu, ben kimseden cevap beklemiyorum. Okuyun ve kizin, bu yeter simdilik. Patlayin sinirden o daha guzel benim icin.

    Kudurun kizginliktan, beni en mutlu insan edersin.

    Kabuslu gunler dilerim, hergun sana ve senin gibi agzi bozuklara.

    Posted by Betty | 3 Şubat 2011, 10:19 pm
  8. Betty sen gecmisde yasamaya devam edebilirsin gorduklerini gormemezlikten gelebilirsin. Ama biz senin gibi kor degiliz. Turkiyenin tarihinden bahsederekten Israelin zulmunu ort baz etmekle meskul birisin. Ne yazikki zekani yanlis kunularla ugrasarak kullaniyorsun. Bagirsande cagirsanda herkez neyin ne oldugunu senden ogrenecek degil. Var olan aklini kendine kullanabilirsin senden akil ogrecek degiliz. Ates olmayan yerden duman tutmez. Bu nazilik senin gibilere Hitlerden miras kalmis olacak. Ama o gariplerin ahi elvet birgun cikacak!!!!!

    Posted by Tulay | 1 Şubat 2011, 9:59 am