>
you're reading...
OHA, Ortadoğu Haber Ajansı

Jandarma emekli Albay Erdal Sarızeybek: “Yahudi Siyaseti’ni Müslüman Türk ülkesinde uygulayan kim?”

"Ermenistan'ı kuran Batı, Yahudi Kürdistan'ını da kurarak Türkiye'nin Orta Asya ile olan bağını kesmeye çalışıyor"

Jandarma emekli Albay Erdal Sarızeybek kişisel İnternet Ajans sitesinde aktarılan makalesinde; “Müslüman mezhepler Anayasa’da kendine yer bulup ayrışırken, Hıristiyan olan unsurlar ise aksine güçlenerek Anadolu’yu bir Bizans’a çevirme yani Hıristiyanlaştırma planı da işlemiş olacaktır”, diyor ve ekliyor “Peki kimindir bu siyaset, yani Müslüman ülkeleri etnik-dini temelde ayrıştırma planı, siyaseti, stratejisi kimindir? İSRAİL’in…”. Alıntılar:
“Peki bu Yahudi Siyaseti’ni Müslüman Türk ülkesinde uygulayan kim?
AKEPE ya da AKP ya da ADALET VE KALKINMA PARTİSİ ya da AK PARTİ…[…] Buradan çıkaracağımız ders şudur; AKP, bir Yahudi siyaseti uygulamaktadır ve izlediği bu ayrıştırma siyasetiyle İsrail’e hizmet etmektedir ama “Ben Müslüman’ım, Ben Türk’üm” diyen kardeşlerimizin oyu ile iktidar olmaktadır, garip ama gerçek, bir Yahudi Siyaseti bir Müslüman ülkede biz Müslümanların oylarıyla iktidar olmaktadır, yani bizim ülkemizde… […]”
Jandarma emekli Albay Erdal Sarızeybek’ten ağır iddialar: “Güneydoğu’da ölü ele geçirilenler Yunan, Irak, İsrail uyruklu teröristlerdi…”Posted by: kehaber on: 2 Nisan 2011

Reklamlar

Tartışma

Jandarma emekli Albay Erdal Sarızeybek: “Yahudi Siyaseti’ni Müslüman Türk ülkesinde uygulayan kim?”’ için 6 yanıt

  1. Jandarmaci oldugundan ve olu terrorislerden bahsettigine gore bari PKK larla nasil basedecegine dair bir planin var mi ? Belki de bu konuda beceriksizligini ortmek icin klasik Yahudi komplosu hikayeni uyduruyorsun Orhun Kitabesi der ki : Ey Turk titre ve kendine gel !!!

    Posted by david kohen | 17 Mayıs 2011, 1:07 pm
  2. Sarızeybek Türkiyede herhalde Türk kalmadaki bu yazıyı kaleme aldınız? Bunun adı nedir antisemitlik mi cahillik mi? 1. şık daha makul geliyor. Antisemitlik veya ırkçılık bir hastalıktır ve maalesef tedavisi yoktur. Her şeyin altında Israili suçlamak en kolay yol olduğu için Aziz Nesin’nin tespit ettigi %80 aptal dediği Türkler için eğitimli aptalların bulunması normal diye düşünüyorum

    Posted by Victor | 17 Mayıs 2011, 10:15 am
  3. Sarı Zeybek mandırayı bulmuş gez gez ve salla ki popüler olasın.
    Bu konuda daha önce KEHABER de yayınlanan yorumları ekliyorum. Bol eğlenceler

    1 | Aziz PiNASSi
    2 Nisan 2011 10:40 am

    Herkes ” emekli” olduktan sonra konuşuyor da konuşuyor.
    Güneydoğuda PKK lı olan vede mecbur edilenlerin büyük bir
    çoğunluğu TC Vatandaşı – “kürt kökenli” dirler.
    Aralarında üç beş ” sempatizanların” da başta IraSuriye-İran ve
    diğer Ülke Vatandaşları da olabilirler. Hayret edilecek bir şey yok.
    35.000 ölen PKK lılardan bir kaç tanesi ALMAN-YUNAN-İSRAİL’li
    olmaları, o Devletlerin bu “meseleye” karıştıklarını göstermez.
    Uydur uydur söyle ve yaz……..
    Cevapla

    2 | moshe kohen
    2 Nisan 2011 12:24 pm

    Sarizeybek işkembeden atiyorsun gibi geliyor bana.
    Teröristlerin uyruğu alınlarındamı yazıyordu yoksa teröre nüfus cüzdanları ilemi katılıyorlardı.
    Madem iddia ediyorsun ispat etmeyen senin gibi olsun.
    Cevapla

    3 | Aziz PiNASSi
    2 Nisan 2011 12:46 pm

    Ha… Zeybek emeklisini bir de TV ye çıkartsalar da….. biz ve bütün
    “cahiller” hakikatleri ondan öğrenelim.

    Her ölenin DNA testini yaptırmış olmalı.
    Laf olsun torba dolsun.
    Cevapla

    4 | Menteş Azuz
    2 Nisan 2011 3:47 pm

    PKK’lıların arasında birçok yabancının olduğunu biliyoruz. Peki bu yabancıların Suriye ve Lübnan’da Arap ve Filistin kökenlilerle bir arada eğitim gördüklerini Erdal Sarızeybek bilmiyor mu? Varsayalım bu PKK’lılar eylemlere pasaportlarıyla katılmışlar (..!) Peki İsrail’de 1,5 Milyon Arap kökenli vatandaş yaşadığını da mı bilmiyor?
    Veya Arapların çoğunlukla Türkleri sevmediğini…
    Cevapla

    5 | yağmur adam
    2 Nisan 2011 9:56 pm

    yüz ifadesindeki kaşların duruşundan palavra attığı her halinden belli oluyor..teröristlerin boynunda uyruklarını gösteren künye de vardı desin tam olsun bari…
    Cevapla

    6 | İshak Haskiya
    6 Nisan 2011 8:20 am

    İsraile Kuzey Afrika devletlerinin politikasını değiştirebilme kudretini atfetmek çok ilginç bir konspirasyon teorisi. Aslında, tam tersine, İsrailin işine gelen Mısır ve Ürdünle yapılan sulh mukavelelerinde hiçbir değişiklik olmamasıdır. Yoksa Fasta, Cezayirde, Libyada, Tunusta, Lübnanda, Suriyede, hatta Mısır ve Ürdünde olabilecek gelişmeler bu devletlerin halkının işidir.
    Kürtlerin arasında yahudi olanlar var ama Yahudi-Kürt devletinden bahsetmek aşırı abartmadan başka bir şey değildir.
    Türkiyede birkaç şahsın yahudileri ve İsraili kovalamaktan gayri başka işi yok galiba?!
    Cevapla

    Posted by moshe kohen | 16 Mayıs 2011, 5:25 pm
  4. Sarizeybek !! G.uneydoguda olu olarak ele gecirilen terroristlerin Yunan, Irak , Israil olduklarina dair elinizde bir vesika var mi ? Yoksa emekli oldugunuza gore sacmalamaga basladiginizdan acele bir uzman bir doktora gorunun!! Cunku yakinda Bakirkoyluk olabilirsiniz !!!

    Posted by david kohen | 16 Mayıs 2011, 12:53 pm
  5. E.Sarızeybek’in AKP’yi eleştirme amacıyla yaptığı siyasetin ümmetçi veya ırkçılardan farkı ne? G.Doğu’da yakalanan teröristler içinde İsrailli olduğunu ilk kez duydum. Ancak unutmayalım ki, İsrail’de 1,5 milyon Arap Müslüman var. Çoğu da Suriye’de PKK’ya yataklık eden kendisi gibi Sunni mezhebindendir.

    Posted by Menteş Azuz | 16 Mayıs 2011, 11:45 am
  6. İtalyan halkı pek Hükümetlerinin icraatından memnun kalmazlar.
    Bir meyhanede iki ” keş” şarap yudumlarken, biri dışarı bakıp ”
    yağmur yağıyor” dedi, diğeri başını kaldırmadan ” ne olacak, hırsız devlet” dedi.
    Muhterem ex-Jandarma da her olan bitenin ( kendince kötü olanın)
    sebebi olarak da İsrail’i görüyor. SEN NEYMİŞSİN BE İSRAİL?????

    Posted by Aziz PiNASSi | 16 Mayıs 2011, 11:42 am