>
you're reading...
OHA, Ortadoğu Haber Ajansı

Malatya: Saadet Partisi İl Başkanı Osman Marasalı’dan, “Okullarda Yahudi doktrinler öğretiliyor” safsatası

SP Malatya Teşkilatı İl Başkanı Osman Marasalı 12 Haziran seçimleri kapsamında mahalle toplantılarına devam ediyor

Seçim çalışmaları kapsamında Saadet Partisi İl Başkanı Osman Marasalı ve Saadet Partisi Malatya milletvekili adayı Cumali Akça Hanımın Çiftliği’nde vatandaşlarla bir araya geldi. Düzenlenen toplantıda vatandaşlara hitap eden Saadet Partisi İl Başkanı Osman Marasalı, “1950 yılında ilk dış borcumuzu bize verdiler. Dış borç verildikten sonra her yıl düzenli olarak bu dış borçlar artış gösterdi. Dış borçlar artış gösterdikçe, devlet kasasından faiz ödemeye başladık. Faiz ödemeleri milletin cebinden yapılmaktadır.[…] İçerde üretilen mallar pahalı olurken, dışardan ithal edilen mallar ucuz hale geliyor. Yani Hans’ın malı satılırken, Hans’ın tütünü satılırken, Hans’ın mısırı satılırken, Hans’ın angusu satılırken Türk’ün ürettiği mallar elde kalıyor. Niye? Pahalı oluyor. Bunu sonucunda ektiği para etmeyen, ürettiği para etmeyen köylü şehirlere gelmeye başladı. Şehirlere indik ama okullarımızdaki milli eğitim politikası tamamıyla sakat. Okullarda Yahudi doktrinler öğretiliyor. Bundan dolayı çocuklarımıza sahip çıkamadık. Biz çocuklarımıza Allah’ı, Peygamberi anlattık. Okullarımıza gönderdik, okullarımızda din dersi verdirmedik” dedi. Saadet Partisi Malatya milletvekili adayı Cumali Akça ise, “Benim Müslüman’ım hocasına [Erbakan] sahip çıkmadı. Sahip çıksaydı, 28 Şubat değil, 30 tane Şubat olsaydı, 100 tane 28 Şubat olsaydı o büyük liderin dediği olur, bugün İslam birliği kurulur ne Irak’ta, ne Kudüs’te ne Mescid-i Aksa’da ne Libya’da ne Mısır’da ne Yemen’de ne Filistin’de hiçbir yerde Müslüman kanı akmazdı…“, açıklamasını yaptı.

Reklamlar

Tartışma

Malatya: Saadet Partisi İl Başkanı Osman Marasalı’dan, “Okullarda Yahudi doktrinler öğretiliyor” safsatası’ için 14 yanıt

  1. Bu hususta ben size daha fazla yardimci olamiyacagim !! OSMANLI ARSIVLERINE ulasacak baska bir tarihciyi belki siz bulabilirsiniz ! O takdirde bu bilgiyi bana da aktarirsaniz memnun olurum! Hep yabanci kaynaklara bas vurmaktan bana gina geldi !!

    Posted by david kohen | 27 Mayıs 2011, 5:48 pm
  2. Bu hususta OSMANLICA yi okuyup yazan tarihcilerimizden mesela MURAT BARDAKCI ya muracaat edebilirsiniz Saygilar ,

    Posted by david kohen | 27 Mayıs 2011, 1:47 pm
  3. Sayin Melis hanim ! Turkiyenin tarihte bir cok milletlerin ve sahsiyetlerin ilticalari halinde onlara kucak acmis bir memleket oldugunu butun dunya bilmektedir ! Ispanyol Enginizyonundan kacan Musluman ve Yahudilerin basina gelenleri daha iyi anlamak icin degerli Bilim adamimiz MEHMET ALI KILICBAY,in ISE YARAYANA KUCAK ACMAK makalesini okumanizi tavsiye ederim ! Yine de NANKORLUK hususunda degerli yazar ENGIN ARDIC,in MUESTRO SINYOR EL REY MUSTAFA makalesini okumanizi oneririm. Her iki makaleyi INTERNETTEN cikarabilirsiniz ! Iyi gunler dilegi ile !

    Posted by david kohen | 26 Mayıs 2011, 3:42 pm
  4. Neymiş o yahudi doktrinleri dedikleri? Monoteizm mi? On emir mi?
    ‘Fakire, öksüze ve dula yardım et’ emri mi? ‘Beraberinde yaşayan yabancıyı hor görmeyeceksin’ emri mi? (Şu anda Israilde 1,5 arap tüm vatandaşlık hakları ile yaşamaktadır)
    1492de İspanya yahudilerine gösterilen insanseverliği inkar eden yok yalnız 500 sene sonra tarihin bu noktasını temcit pilavı gibi öne sürmeye ne gerek? Açıkça ‘Biz İsrailin düşmanıyız’ diyen Hamasa yardım etmek tamamen başka bir mesele!
    ‘Kendini müdafaa etmeyeceksin’ diyen bir emir yok!

    Posted by Ishak Haskiya | 26 Mayıs 2011, 12:36 pm
    • 500 sene sonra tarihin bu noktasını temcit pilavı gibi öne sürmeye ne gerek.ona katıldığım gibi bu yardımın arkasında her zaman bir art niyet arayanlarında aynı şeyi yaptıklarınıda anlamalısınız.en doğrusuda geçmiş geçmişte kalmıştır diyebilmektir.çünkü kimse onlardan bir minnet beklemiyor.hamasa destek verenlerin türkiyede önce %6 sonra sırasıyla %9 %10 olduğunu aslına bakarsanız doğru düzgün haması tanımadığı bu desteğin artmasının ve türk halkının gözünde giderek meşruiyet kazanmasının nedeninin israilin filo olayından sonra gerçekleştiğini görmek güç değil.organizatörleri ne amaçla bunu yaptığı başka ama onca insanı yanına çekebilmesini hamasa değil filistine yardım amacı taşıyor görünmesidir ve çoğunluğunda böyle düşünüyor olmasıdır.aslında türkiyede insanların dökme kurşunda sokağa dökülmesinin sebebi hamaslıların öldürülmesi değil israilin bu amaç doğrultusunda beraberinde yüzlerce sivil ve en önemlisi türk halkının gözünde masum bebeklerin cesetlerinin ekranlarda boy göstermesidir.Yoksa kimse bu müdafanın kimlere yapıldığını ne anlayabilecek nede haklı dahi olsa destek verecek…

      Posted by melis | 27 Mayıs 2011, 11:39 am
      • Melis Hanım,
        Askeri harekâtlarda geçerli muhtelif kanunlar esas olarak şunları söyler.
        1. Şehir içi savaşlarında ölen sivillerin mesuliyeti sivillerin arasında ateş mevzii alanlardır. Hamas balkonlardan, evlerden, pencerelerden, okullardan ateş açmış ve bu ateşe, sivilleri mümkün olduğu kadar korumak itinası ile, cevap verilmiştir. Hamas karargâhı Al Şifa hastahanesinin altında saklanmıştır. Sivillere, kanun şartlarına uygun olarak, savaş bölgesinden çekilin tâlimatı verilmiştir. Hatta harekât esnasında başlanan manevralar, İsrail askerlerinin hayatı pahasına, sivilleri korumak maksadı ile durdurulmuştur.
        2. Ayni kanuna göre, militanların ve ‘combattant’ tâbir edilen savaşçıların ne olduklarını gösteren üniforma veya işaret takmaları gerektir. Hamas bunu yapmamış ve hem militanlar, hem de genç yaştaki yardımcıları, üstlerinde gömlek, kot pantalon, evden sokağa, sokaktan eve koşarak ateş açmışlardır. Ölen sivillerin çoğu bunlardır.
        Türk halkı ve savaşı dışarıdan görenler saf kalbiyle Hamas propagandasının yalanlarını kolayca yutmuştur.
        Sivillerin ve mâsum bebeklerin kaybı Hamasın mesuliyetidir. 4000 raketın atıldığı da!
        Ekranlarda boy gösterilen fotolar Hamas tarafından yayınlanmıştır. Savaş kanunları dışında ateş açtıklarını
        bile bile, kötü maksatla ‘unutmuşlar’ ve kayıplarını propaganda olarak kullanmışlardır.
        Eminim ki Türk Silahlı Kuvvetlerinin subayları bu mevzuyu yakından bilirler. Yalnız bu bilgi Yahudi devletinde kusur bulmak kadar ilginç ve seçim kampanyasında yararlı değil herhalde!

        Posted by Ishak Haskiya | 28 Mayıs 2011, 6:17 pm
  5. İsrail ve Yahudi aleyhine ne söylense, ” geniş toplum” hakikat olarak
    kabul etmektedir.
    Nedir bu “yahudi doktrinleri”?????. O da bilmaz ve anlatamaz ama
    maalesef HALK yutuyor.
    Müslüman kanını akıtan gene Müslümanlar değil mi??? Yoksa,
    Müslümanın “kestiği” müslüman kıyafetindeki yahudiler mi???
    Vehbi Koç bile – diğer yüzlercesi binlercesi gibi – ben Ticareti Yahudi ortağımdan öğrendim demeyi bilmiştir.
    Sen ve senin gibilerin beyninde su bile kalmamış ve örümcek ağlarile
    dolu. Ama , benim konuştuklarım PRİM yapıyor diyorsan, devam et..
    İkinci Bayazıt, Ispanyadan kovulan bir kısım Yahudileri Osmanlı Topraklarına getirmek için Kalyonlarını yolladı. Niye, orada aynı oranda zulum gören Müslümanları getirmedi???? Hala jötonun duşmedi mi???? Ispanyadan gelen Yahudiler, Matbaayı-Dokumayı-İpekçiliğ ve Tababeti getirdiler. Pek aklın ermese bile şöööööyle bir
    Tarih sayfasını aç ve öğren vede ÖĞRET:
    Saygıda hiç kusur etmeden…

    Posted by Aziz PiNASSi | 23 Mayıs 2011, 12:23 pm
    • İspanya’da zor durumda kalan Endülüs Müslümanlar’ı kurtarıldı. İspanya’da Müslümanlar ile birlikte Engizisyon’un baskısı altında bulunan Yahudiler de kurtarılarak Osmanlı topraklarına yerleştirildi. 1470’de İtalya’da, 1480’de Portekiz’de, 1489’da İspanya’da İbranice harflerle kitap basmaya başlayan Yahudiler, 1494’de İstanbul’da ilk matbaayı açmışlardır. Ancak bastıkları eserler Türkçe ya da Arapça değil, İbranice idi. Yahudilerin ardından 1567’de Ermeniler, 1627’de Rumlar matbaalarını kurmuşlardır.Osmanlı Devleti’nin Müslüman kanadı diğer kesimlere göre matbaayı daha geç kullanıma açmıştır.Arapça harfle basılı ilk eserin 1588 tarihli olduğunu Mustafa Nuri Paşa’dan öğreniyoruz.Yani diğerlerinden öğrenme olsılığıda doğar.Yahudileri kabul etmelerinin diğer bir sebebide belki de ortodoksları himaye etmelerindeki nedenlerde yatabilir veya diğer avrupa ülkeleri tarafından istenmemeleride bir etken olabilir değil mi…Ha birde canım ülkemin insanın her zaman ezilenlerin yanında yer alma huyuda var tabi…biraz tarih okuyun o zaman osmanlı zamanında aman dileyen herkesin yardımına koştuğunu göreceksiniz.Tabi görmek isteyene.Dediğiniz gibi NANKÖRLÜĞÜN alemi yok.

      Posted by melis | 23 Mayıs 2011, 1:47 pm
  6. HAM DEMIR DOVULE DOVULE CELIK OLUR .
    YAHUDILERDE BINLERCE SENE DOVULE DOVULE CELIK OLMUSTUR.
    DUNYACA ONLARI YOK ETMEGE CALISACAGINIZA ,ONLARDAN OGRENIN ,ILIM ,KIMYA POLITIKA ,TICARET , V.S HEP ONLARDA
    ONLARLA ORTAK OLUN .RAHMETLI ATATURKUMUZUN ISLAERI IYI GITMEYEN ARKADASLARINA ,BIR YAHUDIYLE ORTAK OLMALARINI TAVSI EDERDI .
    ANKARADA ASKERLIK ODEVIMI YAPARKEN BUNLARA SAHIT OLDUM .
    HER DUKKANDA TABELADA TURK ISMI [HASAN TAHSIN,METMET ALI ]GIBI ISIMLER .ISLETENLER ISE YAHUDI ,ONLARLA ISPANYOLCA KONUSTUM .
    IYI BARISLI GUNLER .
    DAN AMCA

    Posted by DAN BAYER | 22 Mayıs 2011, 2:31 am
    • Dan Amca,
      Bu milletvekili adayı geri zeka diyorki:

      “Benim Müslüman’ım hocasına [Erbakan] sahip çıkmadı. Sahip çıksaydı, 28 Şubat değil, 30 tane Şubat olsaydı, 100 tane 28 Şubat olsaydı o büyük liderin dediği olur, bugün İslam birliği kurulur ne Irak’ta, ne Kudüs’te ne Mescid-i Aksa’da ne Libya’da ne Mısır’da ne Yemen’de ne Filistin’de hiçbir yerde Müslüman kanı akmazdı”

      Ben notumu veriyorum:
      Coğrafya 0 . Adam Yemen nere,Filistin nere bilmiyor.
      Tarih: 0. Hocası iktidarda iken İsrail ile en büyük sözleşmeler imzalanmıştı. Yahudi tüccarlar şakır şakır iş yapıyorlardı.
      Hukuk: 0 Hoca mahkümiyeti tescil edilmiş sabıkalı idi.
      hapse girmekten hasta-yaşlı-AKP ayaklarına kurtarmıştı.
      Sonra gene politikaya nasıl soyundu onu pek anlamadım

      Posted by moshe kohen | 22 Mayıs 2011, 11:39 am
  7. koca memlekette toplam 350.000 bile oyu kalmamış bir partinin palavralar dağarcığından seçmeler.kendi bokunu çomaklama muhabbeti

    Posted by erik | 21 Mayıs 2011, 11:35 pm
  8. Bir resim bin nasihate bedeldir.

    Surata bak süngüye davran

    Posted by moshe kohen | 21 Mayıs 2011, 7:46 pm